آهنگساز آلبوم «افسانه چشم‌هایت» عذرخواهی کرد
کد خبر: ۱۶۱۹۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 12    -    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
آهنگساز آلبوم «افسانه چشم‌هایت» به خوانندگی علیرضا قربانی و همایون شجریان با انتشار یک ویدئو در فضای مجازی از درج اشتباه نام هوشنگ ابتهاج به‌عنوان شاعر یکی از قطعات این آلبوم عذرخواهی کرد.

مهیار علیزاده آهنگساز آلبوم «افسانه چشم‌هایت» به خوانندگی علیرضا قربانی و همایون شجریان روز گذشته با انتشار متن و یک ویدئو نسبت به حواشی پیش آمده درباره یکی از قطعات این آلبوم توضیحاتی را ارائه داد.

آهنگساز آلبوم «افسانه چشم‌هایت» عذرخواهی کرد

علیزاده در این ویدئو توضیح داده است: «می‌خواستم مراتب سپاسگزاری خودم را نسبت به تمامی مهر و محبت‌هایی که در این پنج سال به من و آلبوم افسانه چشم‌هایت داشتید، اعلام کنم. دست تک تک شما عزیزان را برای انتقادهای به جایی که راجع به قطعه «افسوس» داشتید، می‌بوسم. این قطعه در اینترنت سال‌هاست که به اسم استاد ابتهاج ثبت شده و من هم بدون کوچک‌ترین شک و شبهه‌ای فکر می‌کردم که این شعر سروده ایشان است. ولی با صحبتی که با خانواده ایشان داشتم متوجه شدم که متاسفانه این شعر سروده ایشان نیست. به هر حال با ناشر اثر، علیرضا قربانی، همایون شجریان هماهنگ شده که این اشتباه در چاپ‌های بعدی اصلاح شود و من مراتب عذرخواهی خودم را نسبت به استاد ابتهاج، خانواده ایشان و تمامی هنردوستان عزیزم ابراز می‌کنم. امیدوارم از موسیقی این اثر لذت ببرید.»

وی در توضیح این ویدئو نیز آورده است: «ویدیو بالا مربوط است به حواشی و البته اشتباهی که در بروشور آلبوم «افسانه چشم‌هایت» رخ داده. در ویدیو دوم نیز دو نمونه از شمار زیاد سایت‌ها و وبلاگ‌هایی ‌که این ابیات را به نام استاد ابتهاج ثبت کرده‌اند برای شما به اشتراک گذاشته‌ام... با صحبتی که با خانواده استاد داشتم، آن‌ها هم بر این امر صحه گذاشتند که این اشعار مدت‌هاست به اشتباه به اسم استاد سایه ثبت شده‌اند. بدیهی است که مسئول این بی‌دقتی شخص من هستم که انتخاب اشعار و آهنگسازی بر روی آن‌ها وظیفه من بوده و امیدوارم که به سرعت و در نسخه‌های تجدیدچاپ، این مورد و همینطور دو اشتباه تایپی در دفترچه سی‌دی اصلاح گردد. امید که از این آلبوم لذت کافی ببرید.»

طی روزهای گذشته انتقادهایی در فضای مجازی نسبت به قطعه «افسوس» در آلبوم «افسانه چشم‌هایت» مطرح شده بود که در معرفی این قطعه به اشتباه نام هوشنگ ابتهاج به عنوان شاعر اثر قید شده بود. علیزاده توضیحی درباره شاعر اصلی قطعه موردنظر نداده است.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Japan
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
واقعا جالبه از از ابتهاج عذرخواهی کرده ولی از صاحب اصلی نه ! حتی نگفته یعی می کنیم پیداش کنیم !
ضمنا مگر آثار دارای حقوق نیستند که شما شعر آقای انتهاج رو بدون اجازه خوندید ؟ اگه می رفتید برای اجازه ، می فهمیدید شعر مال ایشون نیست !!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار