اسناد تاریخی پوشک عقیم‌کننده! ‏
کد خبر: ۱۶۱۷۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 10    -    ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
اسامه‌بن لادن درجلسه با معاونان القاعده در زیرزمین نهم ساختمان مخفی خود به صراحت اعلام کرد اگر از قدرت پوشک نوزادان خبر داشت، دست به عملیات تروریستی ١١ سپتامبر نمی‎زد و به جای آن‌همه مردم آمریکا را پوشک می‎بست.

شهرام شهیدی طنزنویس در روزنامه شهروند نوشت: یکی از نمایندگان گفته است: «گاهی دشمنان پنبه‌هایی که با آن‌ها پوشک بچه یا مشابه آن تولید می‌شود را به‌گونه‌ای تهیه می‎کنند که موجب عقیم‌سازی می‎شود.»

اسناد تاریخی پوشک عقیم‌کننده! ‏

اگر به این حرف شک دارید، اسناد تاریخی زیر را مطالعه کنید تا به اشتباه خود پی ببرید:

سال ٤٥ پیش از میلاد. رم
مارکوس آنتونیوس پس از حمله به ایران و شکست از سربازان ایرانی در راه بازگشت به رم جلسه‎ای محرمانه در یکی از چادر‌های فرماندهی لشگر برگزار و در آن به جانشینان خود چنین نصیحت کرد: «با شکست شب گذشته و کاری که ما در تنبان خود کردیم باید آرزو کنیم؛ که روزی ما بتوانیم به چنین دانشی دست پیدا کنیم که ایران را شکست دهیم.»

آنتونیوس پس از گفتن این جملات رو به افق رفته و در آن محو شد.

سال ١٧٢٥ میلادی. مسکو
پتر کبیر تزار روسیه پس از بیان سخنانی درخصوص لزوم دسترسی روسیه به آب‌های آزاد از طریق خلیج همیشه‌فارس، به دفتر کارش برگشت. وزیرجنگ سراسیمه به اتاق او آمد و گفت: «تزار به سلامت باد. چطور می‎شود به خلیج‌فارس دسترسی پیدا کرد؟» او نوه قنداق‌شده‎اش را که چهاردست و پا می‎رفت نشان داد و گفت: «از این طریق.» پژوهشگران معتقدند وزیر خنگ بوده و فکر کرده منظور پتر، نوه‎اش بوده، اما تاریخ نشان داد او می‎خواسته به وزیرش بفهماند تنها راه نفوذ از طریق قنداق است.

سال ١٩٥٠ میلادی. ایالات متحده آمریکا. پنتاگون
خانم هلرمان مخترع پوشک بچه درمجلس‎ سنا حاضر شد تا درخصوص چرایی اختراع پوشک یکبار مصرف نوزادان به نمایندگان گزارش دهد. با وجود محرمانه‌بودن جلسه، اخبار درزکرده از این نشست در اسناد سازمان CIA نشان می‎دهد وی در این گزارش بار‌ها واژه فرزندان ایران را به کار برده است.

سال ١٩٧٣ میلادی. گینه بیسائو. ساعت هشت و سی و هفت دقیقه بعدازظهر:
عملیات نفوذ به ایران از طریق پوشک‎های عقیم‌کننده با رمز «رایحه قسطنطنیه» آغاز شد. در ابتدا دو‌میلیون پوشک بچه به ایران ارسال شد. گزارش‌ها حاکی است کلیه پوشک‎های ارسالی مجهز به مین کنترل از راه دور و ترقه‎های انفجاری بودند به نحوی که با تولید اولین بوی بد، به صورت خودکار منفجر و عقیم‌سازی کنترل‌شده از راه دور هدایت می‎شد.

سال ١٩٨١ میلادی. امان. ساعت دو و پنجاه و نه دقیقه و سی ثانیه بامداد:
ستوان دوم فردیناند لوموزین در جلسه محرمانه کارگروه تخصصی پوشک اعلام کرد متاسفانه در شهرستان‎ها و روستا‌های ایران کسی به بستن پوشک برای بچه‎ها اعتقاد نداشته و کماکان از طریق قنداق این مهم انجام پذیرفته، بدین ترتیب راه‎های نفوذ ما مسدود شده است. وی خواستار اشاعه فرهنگ مبتذل پوشک‎بندی از طریق شبکه‎های منحط ماهواره‎ای شد. وقتی به او گفتند هنوز ماهواره تلویزیونی نداریم که برنامه ماهواره‎ای بسازیم، گفت: «خب برن بسازن. اینم من باید پیش ببرم؟»

سال ٢٠٠٢ میلادی. رشته کوه‎های هندوکش. ساعت ١٢ نیمروز.
اسامه‌بن لادن درجلسه با معاونان القاعده در زیرزمین نهم ساختمان مخفی خود به صراحت اعلام کرد اگر از قدرت پوشک نوزادان خبر داشت، دست به عملیات تروریستی ١١ سپتامبر نمی‎زد و به جای آن‌همه مردم آمریکا را پوشک می‎بست.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
10
10
این ادعا را نباید مسخره کرد و مسخره کنندگان یا جاهلن یا با دشمنان هم کاسه نمونه های بسیاری از تلاش دشمنان در خصوص آسیب و جاسوسی در تاریخ معاصر زیاد هست. دلایل وجود جیوه در واکسنهای تولید غرب برای چیست مگر نه آنکه جیوه سمی قوی و از بین برنده مغز می باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
احتمالا شما هم واکسن حاوی جیوه مصرف کردی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
مسخره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار