فواید تخمه آفتابگردان که باورتان نمی شود
کد خبر: ۱۶۱۵۳۶
تاریخ انتشار: 2019 November 08    -    ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
احساس اضطراب اغلب باعث می شود بدن وارد حالت جنگ یا گریز شود (واکنش جنگ یا گریز به عکس العمل اولیه و غریزی بدن در برابر یک تهدید یا حمله برای نجات جان ما اطلاق می شود و حتی اضطراب می تواند به غدد فوق کلیوی فشار وارد کند.

احساس اضطراب اغلب باعث می شود بدن وارد حالت جنگ یا گریز شود (واکنش جنگ یا گریز به عکس العمل اولیه و غریزی بدن در برابر یک تهدید یا حمله برای نجات جان ما اطلاق می شود و حتی اضطراب می تواند به غدد فوق کلیوی فشار وارد کند. تخم آفتابگردان سرشار از ویتامین B5 است که به عملکرد غدد فوق کلیوی کمک خواهد کرد، افراد باید بتوانند به راحتی اضطراب خودشان را کنترل کنند.

فواید تخمه آفتابگردان که باورتان نمی شود

از فواید دیگر تخمه آفتابگردان داشتن تیامین یا همان ویتامین ۱ B است که افراد با خوردن آن می توانند ویتامین مورد نیاز بدن را تامین کنند. تخمه آفتابگردان حاوی اسید چرب به خصوص اسیدلینولئیک است که نوعی اسیدچرب امگا ۶ محسوب می شود.

مصرف تخم آفتابگردان همانند خواص تخم کدو، از بروز سرطان پروستات در مردان تا حدود زیادی پیشگیری خواهد کرد. خواصی که تخمه آفتابگردان دارد می تواند حتی به دردهای روماتیسمی هم کمک کند. البته تخم آفتابگردان دارای اسیدهای چرب امگا-۳ بوده که برای سلامت مغز، قلب، خون و بسیاری دیگر از قسمت‌های بدن ضروری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار