جزئیات ربایش و آزادی کودک گلدشتی
کد خبر: ۱۶۱۳۷۷
تاریخ انتشار: 2019 November 05    -    ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به جزئیات جدید از ربایش و آزادی کودک گلدشتی گفت: در اصفهان هیچگونه آدم‌ربایی وجود ندارد و اگر گزارش شود با قاطعیت نیروهای انتظامی استان مواجه خواهند شد.

سرهنگ حسین حسین‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به ربوده شدن دختر خردسال گلدشتی اظهار داشت: کودکی حدودا 5 ساله ساعت 8:30 صبح با مادرش از خانه خارج می‌شود و به سمت مهدکودک می‌روند که یک خودروی پراید جلوی آن‌ها می‌ایستد.

وی بیان کرد: براساس مشاهدات، آنها دو نفر مرد چهره پوشیده از ماشین خارج می‌شوند و با پاشیدن اسپری به صورت مادر کودک، دختر بچه او را با خود می‌برند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: هر دونفر آدم‌ربا دستگیر شدند که نیتشان صرفا اخاذی، زورگیری مالی و انتقام جویی بوده که مجموعا با سرعت عمل، دقت نظر و هوشمندی پلیس آگاهی و نیروی انتظامی شهرستان نجف آباد متهمین غافلگیر و سپس دستگیر شدند.

وی درباره اقدامات آدم‌ربایان افزود: متهمان علی‌رغم اینکه در صحنه جرم از ملاک‌های جعلی و چهره‌های پوشیده استفاده کرده بودند که بسیار سعی در بالا بردن مهارت عمل خود داشتند خیلی زود توسط پلیس غافلگیر و دستگیر شدند.

حسین‌زاده عنوان کرد: کمتر از 36 ساعت کودک ربوده شده که یک دختر بچه 5.5 ساله به نام فاطمه هاشم زاده بود به خانواده‌اش برگردانده شد.

وی با اشاره به حرکت آدم ربایان گفت: مخفیگاه متهمین توسط پلیس شناسایی شد و سپس هردو متهم دستگیر شدند که آدم‌ربایی آنان اولین حرکت سابقه‌ سازشان شد چرا که متهمان تابه حال هیچگونه سابقه‌ کیفری نداشتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در اصفهان هیچگونه آدم‌ربایی وجود ندارد. ظرف یک دهه گذشته در اصفهان اگر آدم ربایی هم اتفاق افتاده با عاملان آن برخورد شده است.

وی با هشدار به خاطیان آرامش مردم تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مقابله با کسانی که قصد ضربه زدن به جان و مال و شرافت مردم را دارند و به آن تعدی می‌کنند برخوردهای قاطع سریع و صریح نشان خواهد داد خصوصا کسانی که مبادرت و تعرض به جان و مال مردم می‌نمایند نیروی انتظامی استان با نهایت سرعت، شدیدترین برخورد را با آنان انجام خواهد داد.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار