داستان دروغ یک قتل برای انتقام از خواهر
کد خبر: ۱۶۱۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 05    -    ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

تلاش پسری جوان که با انگیزه انتقام قصد داشت پای خواهرش را به یک پرونده قتل باز کند، ناکام ماند.

چندی پیش پسر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران گفت: به‌خاطر عذاب وجدان تصمیم به افشای راز قتل پدرش دارد. او در تشریح ماجرا گفت: من ۲۵ سال دارم و ۱۱ سال قبل با همدستی مادر و خواهرم پدرم را خفه کردیم و الان که مادرم فوت شده است، به خاطر عذاب وجدان خودم را معرفی کرده‌ام.

این جوان گفت: من تا مدتی قبل در یک خشک‌شویی کار می‌کردم و به‌تازگی در یک سفره‌خانه کار می‌کنم و همان‌جا می‌خوابم. در این مدت فرصت فکر‌کردن داشتم. من سال‌هاست دچار عذاب وجدان هستم، اما به‌خاطر مادرم و ترس از آبروی او تا به حال سکوت کرده بودم، اما الان که چند سال از مرگ مادرم می‌گذرد، می‌خواهم خودم را از این عذاب وجدان خلاص کنم.

این جوان در ادامه گفت: ۱۱ سال پیش ساکن مشهد بودیم. یک روز من و خواهرم از مدرسه به خانه برگشتیم و دیدیم پدر و مادرم با هم جروبحث می‌کنند.

پدرم می‌خواست مادرم را با یک روسری خفه کند که من و خواهرم دخالت کردیم و به کمک مادرم رفتیم، سه نفری با هم پدرم را خفه و بعد هم جوری صحنه‌سازی کردیم که انگار پدرم خودکشی کرده است.

از آنجایی که پدرم سابقه خودکشی هم داشت، کسی شک نکرد و ما به زندگی خود ادامه دادیم، اما در همه این سال‌ها عذاب وجدان داشتم با این حال، چون نمی‌خواستم پای مادرم به زندان و دادگاه باز شود، سکوت کردم. این مرد در ادامه توضیح داد: مادرم بر اثر سکته فوت شد و من و خواهرم هم به تهران آمدیم و هر کدام زندگی مستقلی برای خود داریم، اما من نتوانستم فشار عذاب وجدان را تحمل کنم.

مأموران اداره آگاهی تهران بعد از اینکه مسئول تحقیق در این‌باره شدند، از پلیس مشهد استعلام کردند. همچنین به دستور بازپرس ساسان غلامی که ریاست شعبه سوم دادسرای جنایی تهران را بر عهده دارد، تحقیقات از خواهر پسر جوان نیز در دستور کار قرار گرفت.

به این ترتیب دختر جوان به پلیس آگاهی تهران احضار شد و با رد همه ادعا‌های برادرش، گفت: پدر ما سال ۸۷ فوت شد و مادرم هم سال ۸۹ سکته کرد. پس از آن من و برادرم با هم به تهران آمدیم و تا مدتی قبل هم با هم زندگی می‌کردیم، اما در نهایت من تصمیم گرفتم زندگی مستقلی برای خودم داشته باشم. پس از آن بود که اختلافات من و برادرم شروع شد و فکر می‌کنم این ادعای او هم در ادامه همان اختلافات باشد.

این اظهارات دختر جوان در حالی بود که نتیجه بررسی پلیس مشهد هم ادعا‌های برادر او را رد می‌کرد. به این ترتیب پسر جوان پس از آنکه مدتی در بازداشتگاه اداره آگاهی بود، بار دیگر برای بررسی اظهاراتش به دادسرای جنایی تهران انتقال یافت و این بار دروغ‌بودن اظهارات خود را تأیید کرد.

او این بار گفت: من بعد از آنکه کمی کار کردم با پول‌هایم یک خط موبایل کد یک که ارزش زیادی دارد، برای خودم خریدم، ولی چون سنم کم بود سند آن را به نام خواهرم زدم، در این سال‌ها هر چه به خواهرم گفتم بیاید سند آن را به نام خودم کند گوش نکرد، با اینکه وضع مالی خوبی هم دارد باز هم خط موبایلم را که الان ارزش زیادی دارد، پس نمی‌دهد.

برای همین تصمیم گرفتم کاری کنم او بی‌آبرو شود و از کارش که پرستاری اتاق عمل است، اخراج شود برای همین این نقشه را کشیدم. بنا بر این گزارش، در نهایت پرونده قتل مختومه شد.

روزنامه شرق

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
2
ماشالله عشق و علاقه داره تو خانواده های ایرانی فوران میکنه
چه نقشه کشی هایی که واسه هم انجام نمیدهند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار