جدالِ دختر ۱۱ساله‌ی زیمبابوه‌ای با تمساح
کد خبر: ۱۶۱۲۴۵
تاریخ انتشار: 2019 November 04    -    ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

یک دختر ۱۱ ساله زیمبابوه‌ای می‌گوید که هفته گذشته با یک تمساح درگیر شده و با درآوردن چشم‌های او موفق به نجات جان دوست ۹ ساله خود شده است.

"ربکا مانکومبوِه" اهل شهر شمال غربی "هوانگ" زیمبابوه می‌گوید که همراه دوست کوچکتر خود در حال شست‌وشو در کنار رودخانه‌ای بوده که ناگهان فریادهای کمک خواستن دوستش را می‌شنود.

این دختربچه می‌گوید در این زمان دوست خود، "لاتویا" را می‌بیند که برای ماندن روی سطح آب تقلا کرده و هر لحظه به سمت پایین کشیده می‌شود.

در این لحظه "ربکا" به سمت "لاتویا" شنا کرده و متوجه تمساحی می‌شود که به او حمله کرده است. ربکا تصمیم می‌گیرد با سوار شدن بر پشت تمساح سعی کند چشم‌های او را بیرون بیاورد و جان دوست خود را نجات دهد. سرانجام نیز تمساح در برابر حملات او تسلیم شده و لاتویا را رها می‌کند.

ربکا سپس لاتویا را به سمت ساحل رودخانه برده و دیگر کودکان حاضر در آنجا به آن‌ها کمک می‌کنند تا به محلی امن برسند. گزارش‌ها حاکی از آن است که تمساح پس از این درگیری به طور مجدد به این کودکان حمله نکرده است.

ربکا به خبرنگاران گفته که در میان هفت کودک حاضر در محل حادثه از همه بزرگ‌تر بوده و از این رو در برابر نجات جان دوست خود احساس مسوولیت کرده است.

لاتویا پس از این حادثه به دلیل جراحات جزئی تحت درمان قرار گرفته است.

به گفته مقامات محلی عدم دسترسی به آب مردم را وادار ساخته تا از منابع محافظت نشده مانند رودخانه‌های محل سکونت تمساح‌ها، آب مورد نیاز خود را فراهم کنند.

بنا بر گزارش فاکس‌نیوز، برداشتن آب توسط زنان زیمبابوه‌ای از رودخانه‌ها و شنای کودکان آن‌ها در این نواحی معمولاََ وقوع حوادث زیادی را به دنبال دارد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار