خوراکی که ملکه انگلیس لب به آن نمی‌زند
کد خبر: ۱۶۱۲۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 04    -    ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

هواداران ملکه از مدت‌ها قبل متوجه شده اند که علی رغم سن و سال بالای وی، مادربزرگ شاهزاده‌ها ویلیام و هری از نظر جسمی از وضعیت خوبی برخوردار است. کارشناسان مطمئن هستند که صحبت از ورزش نیست و با بررسی جزئیات رژیم غذایی او را متوجه شدند که ملکه از خوردن یک محصول غذایی خودداری کرده است.

Image result for ‫خوراکی که ملکه انگلیس لب به آن نمی‌زند!‬‎

گای سینگ واتسون، تامین کننده مواد غذایی در کاخ باکینگهام گفت: " "موقع شام با ملکه همه چیز خیلی خوب پیش رفت. من نمی‌دانم که چطور صحبت به اینجا رسید، اما ناگهان ما شروع به صحبت در مورد دیابت و رژیم‌های غذایی سالم کردیم. ملکه گفت که مدت طولانی است سیب زمینی نمی‌خورد که سابقا خیلی به آن علاقه داشت. به گفته وی، بدون این مواد غذایی برایش بسیار راحت‌تر است که تناسب اندامش را حفظ کند. "

وی گفت: در ضمن، جالب است بدانید که حتی وسایل مورد استفاده آشپز‌ها در آشپزخانه مربوط به سال ۱۸۰۰ است. در این ظروف برای ملکه ویکتوریا غذا پخته می‌شده است. "ملکه دستور داده است تا بار خانگی را به دلیل مستی خدمه ببندند.دایره افراد نزدیک به الیزابت دوم ادعا می‌کنند که او اجازه نداد مگان مارکل و پرنس هری با او زندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
0
0
خوشا بحالش ، نه ظرف میشوره نه غذا میپزه نه جارو میکشه نه پرده و لباس چرک میشوره نه جاروبرقی میکشه نه گردگیری میکنه نه میره بازار سروکله بزنه گوشت و سبزی و.... بخره.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار