نخستین عکس‌های فرزند مدل معروف روسی و بردلی کوپر
کد خبر: ۱۶۱۲۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 04    -    ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
برای نخستین بار تصویر دختر کوچک بردلی کوپر و ایرینا شایک مشهور به آیرینا شِیک، مدل و بازیگر اهل روسیه که همراه با پدرش در نیویورک به چشم می‌خورد، منتشر شد. بردلی کوپر ۴۴ ساله در بیست و دومین جشن سالانه فیلم‌های آمریکایی مارک تواین که در واشنگتن پایتخت آمریکا برگزار شده بود، شرکت کرد.

نخستین عکس‌های فرزند مدل معروف روسی و بردلی کوپراختصاصی تابناک باتو؛ برای نخستین بار تصویر دختر کوچک بردلی کوپر و ایرینا شایک مشهور به آیرینا شِیک، مدل و بازیگر اهل روسیه که همراه با پدرش در نیویورک به چشم می‌خورد، منتشر شد. بردلی کوپر ۴۴ ساله در بیست و دومین جشن سالانه فیلم‌های آمریکایی مارک تواین که در واشنگتن پایتخت آمریکا برگزار شده بود، شرکت کرد.

 

نخستین عکس‌های فرزند مدل معروف روسی و بردلی کوپر

این کودک که «لیل دی سین ورث» نام دارد، جذابیت را از پدرش و زیبایی مادر مشهور روسش ایرینا شایک را به ارث برده است. مدل بودن مادر روی فرزند اثر گذاشته و کودک با جلیقه و دامن خاکستری و کفش سیاه بسیار زیبا به نظر می‌رسد. بردلی کوپر و ایرینا شایک پس از رابطه‌ای ۴ ساله در سال ۲۰۱۸ میلادی از هم جدا شدند.

نخستین عکس‌های فرزند مدل معروف روسی و بردلی کوپر

شایعاتی مبنی بر این وجود داشت که بردلی کوپر به لیدی گاگا قهرمان فیلم A star is born علاقه‌مند شده است. بردلی با لیدی گاگا رابطه‌ای نزدیکی برقرار کرد و بردلی کوپر، لیدی گاگا را به عنوان خواننده و بازیگر در فیلمش انتخاب کرد. همکاری آن‌ها در فیلم باعث صمیمیت بیش از حد میان آن دو شد. اما بردلی همه شایعات مبنی بر علاقه مندی بین خود را تکذیب کرد.

نخستین عکس‌های فرزند مدل معروف روسی و بردلی کوپر

پیش از جدایی نیز بردلی کوپر و ایرینا شایک مدام در حال دعوا با یکدیگر بودند. آن‌ها پس از دعوا، سعی می‌کردند که رابطه شان را حفظ کنند، اما پس از مدت اندکی دوباره به همان نقطه اول باز می‌گشتند. در واقع آن‌ها دوست داشتند که فقط به خاطر دخترشان کنار هم بمانند، اما هیچ کدام شان از رابطه‌ای که داشتند، خوشحال نبودند.

نخستین عکس‌های فرزند مدل معروف روسی و بردلی کوپر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
0
4
طفلک بچه هایی که در دعوای والدین اسیر می شند!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار