۵ بازیگر منفور هالیوود را بشناسید + تصاویر
کد خبر: ۱۶۱۱۷۱
تاریخ انتشار: 2019 November 04    -    ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

ممکن است استعداد برخی بازیگران سرشناس را با دیدن هر سکانس از بازی آنان تحسین کنیم اما برخی از بازیگران در پشت صحنه درست مثل کابوس هستند و افراد حاضر در پشت صحنه از آنان نفرت دارند.

مواجه شدن یا همکاری با افراد خودخواه و خودمحور بسیار سخت است، چه برسد به این که مجبور باشید از این افراد فرمان ببرید و حرف شنوی داشته باشید. این درست اتفاقی است که بین برخی بازیگران سرشناس هالیوود و افراد پشت صحنه رخ می دهد. این افراد اغلب سابقه سوء مصرف مواد، بی ادبی و توهین، دیر سر صحنه آمدن و مواردی مشابه را دارند. در ادامه با برخی از این افراد که در پشت صحنه فیلمها بسیار منفور هستند آشنا می شویم:

۵ بازیگر منفور هالیوود را بشناسید + تصاویر

راسل کرو

همه کارگردانانی که با او کار کرده اند حرفهای مشترک را می زنند: او یک بازیگر با روش خاص خودش است و انتظار زیادی از خودش و دیگران دارد. کمال گرایی او در بعضی مواقع می تواند اختلاف نظرهایی جدی بین او و تیم پشت صحنه ایجاد کند، به خصوص هنگامی که او خواستار آن است که همه با برنامه‌های مد نظر او پیش بروند. او به معنای واقعی کلمه هر سطر از دیالوگها را زیر سؤال می‌برد.

۵ بازیگر منفور هالیوود را بشناسید + تصاویر

مل گیبسون

او ممکن است این روزها دیگر حاشیه نداشته باشد. اما بسیاری از افراد رفتارهای ناپسند مل گیبسون را فراموش نکرده اند. به خصوص که او مدت ها در فهرست سیاه هالیوود بود. اظهارنظرهای بیش از حد او در مورد میگساری ، نژاد پرستی، سوء رفتار با زنان و سوء استفاده جسمی نسبت به همسر سابقش باعث شده بود حضور مل گیپسون در هر پشت صحنه ای باعث عصبانیت عده زیادی شود.

۵ بازیگر منفور هالیوود را بشناسید + تصاویر

کریستین بیل

کریستین بیل کمال گراترین بازیگری است که هر پشت صحنه ای را به ستوه می آورد. فقط کافیست یک موضوع کوچک مطابق میل کریستین بیل نباشد تا کل یک موضوع را به شکل کامل کنار بگذارد. اغلب فیلمبرداران از او متنفرند چرا که وی لحظه به لحظه کادربندی های فیلمبرداران را زیر سؤال می برد.

۵ بازیگر منفور هالیوود را بشناسید + تصاویر

جولیا رابرتز

جالب است بدانید که او خودش در مصاحبه ای اعتراف کرد که تا مدتی پیش به شدت خودخواه بوده است اما اخیرا موفق شده رفتار خود را تا حد زیادی در پشت صحنه فیلمها اصلاح کند. حتی استیون اسپیلبرگ بعد از یک همکاری با او اعلام کرده که دیگر حاضر نیست حتی در یک سکانس از رابرتز خودخواه بازی بگیرد.

۵ بازیگر منفور هالیوود را بشناسید + تصاویر

گوینت پالترو

وی از مدت ها پیش عنوان نفرت انگیزترین فرد مشهور هالیوود را به دست آورده بود. چرا؟ پاسخ ساده است چون او همیشه سعی می کند حرف های بزند که بهتر است در موردشان سکوت کند. برای مثال او یکبار گفته بود کار و زندگی خود را دشوارتر از هر زن شاغل دیگری می‌داند.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار