داستان جالب و عجیب سوپرجام اهدایی به پرسپولیس
کد خبر: ۱۶۱۰۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 02    -    ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰

فوتبال ایران پر است از عجایب و اتفاقات نادر و کم نظیر و حتی بی نظیر در فوتبال جهان! نمونه اخیر آن هم به جام قهرمانی سوپرجام مربوط می شود که همین چند روز پیش و پس از بازی پرسپولیس و ماشین سازی به سرخپوشان اهدا شد. منتها این جام داستان عجیب و جالبی دارد که شاید کمتر کسی از آن خبر داشته باشد.

 با وجود گذشت شش ماه از سوپرجام کاپ قهرمانی به پرسپولیس اهدا نشده بود و سرانجام با فشار مسئولان باشگاه و رسانه ها فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت که در هفته نهم این جام را به صاحبش اهدا کند. اما تهیه این جام 50 میلیون تومان برای فدراسیون فوتبال هزینه در بر داشت. ظاهرا فدراسیون فوتبال به خاطر مشکلات مالی در اهدا جام تعلل و تاخیر داشت و مسئولان پرسپولیس هم وقتی از این مسئله باخبر می شوند به مسئولان فدراسیون پیشنهاد می کنند که یکی از جام هایی که در اختیار باشگاه پرسپولیس است به صورت نمادین در اختیار فدراسیون قرار داده شود تا مراسم اهدا جام انجام شده و سپس وقتی فدراسیون توان مالی داشت جامی تهیه کند و آن را به باشگاه پرسپولیس بدهد.

اما فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نگران تبعات احتمالی آن می شوند و با رد پیشنهاد سرخ ها به هر نحوی شده پولی تهیه و سفارش ساخت جام را می دهند که هزینه ای 500 میلیون ریالی در پی داشته است.

رویداد24

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خان محمدعلی آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
0
4
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار