ماجرای بیمارستان رضوانشهر چه بود؟
کد خبر: ۱۶۱۰۹۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 02    -    ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵

مدیرکل نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت گفت: ویدیوی مربوط به ماجرای بیمارستان رضوانشهر در استان گیلان که در فضای مجازی منتشر شده مربوط به ۶ ماه قبل است و تمام عوامل مقصر در این موضوع به دادگاه معرفی شده اند.

علی رضا عسگری روز شنبه درباره ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری فیزیکی کارکنان یک بیمارستان با بیمار و همراهان او افزود: این ویدیو امروز در فضای مجازی منتشر شده و مراحل قضایی رسیدگی به موضوع در حال طی شدن است.

ماجرای بیمارستان رضوانشهر چه بود؟

اسماعیل نورصالحی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان نیز درباره این موضوع بیان کرد: این موضوع ۶ ماه قبل اتفاق افتاده و همه افرادی که در این حادثه حضور داشتند به دادگاه معرفی شده اند. همچنین پرونده کارکنان دولت که در این حادثه تخلف کردند هم در تخلفات اداری در حال بررسی است.

نورصالحی ادامه داد: در این حادثه هم بیمار و همراهان او به پرسنل این بیمارستان دولتی فحاشی کرده بودند و هم پرسنل با همراهان بیمار درگیر شده بودند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان اظهار داشت: بیمار به هر دلیلی فحاشی کرده بود و پرسنل بیمارستان هم نباید این برخورد را انجام می دادند. به هر حال اقدامات لازم در مورد این ماجرا انجام شده و مراجع ذیصلاح در حال رسیدگی به موضوع هستند و دادگاه هنوز رای خود را در این زمینه صادر نکرده است.

وی درباره ویدیوی منتشر شده نیز گفت: به دنبال این موضوع هستیم که این ویدیو چطور منتشر شده است. این تصاویر بعد از ۶ ماه منتشر شده و به نظر می رسد شیطنت هایی در زمینه انتشار این فیلم اتفاق افتاده است.

صبح امروز ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که مربوط به یک بیمارستان در رضوانشهر استان گیلان بود. در این ویدیو یک بیمار و همراهان او هنگام مراجعه به بیمارستان با عدم حضور پرسنل مواجه می شوند و در ادامه درگیری های فیزیکی بین همراهان بیمار و پرسنل بیمارستان اتفاق می افتد.

ایلنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
2
43
بعضی از پرستارها فقط سرشون تو گوشی موبایلشون هست بایداستفادهاز گوشی هوشمند برای کارمندانو پرسنل ادارات ممنوع بشه
ربنا
|
Brazil
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
13
3
دکتر و پرسنل بیمارستان که نوکر مردم نیستند . اونا هم کارمند هستند . وقتی کسیکه میره بیمارستان شرایط عادی نداره و توقع داره که خیلی زود بهش رسیدگی کنه . البته که خودم هم دل پری از دست این دکترهها دارم ولی نمیشه ناسزا گفت
پاسخ ها
خدای هست
| |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
کسی نگفت خدمه وپزشک.نوکر بقیه هستن و لی هر مکتب حانه ای یه روال کار و قانون کار و ساعت کار معین در قبال دریافت حقوق دارد که باید به وطیفه خود درست عمل کند نه طلب کارانه
amin
| |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
به خدا راست گفتی ارباب مردم هستن ملت هم باید با وجود بیمه و... هزینه لوازم آرایش و ماشین های میلیاردی و برج سازی هاشون رو تامین کنن واقعا قشنگ گفتی
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
1
15
بچمو بردم دکتر خانم دکتر اساسا بچه رو ندید همچنان که داشت میپرسید چشه با گوشیش مشغول بود و یه چیز الکی نوشت و ما رفتیم . باید گوشی در ادارت ،مدارس و بیمارستانها و اساسا همه اماکن دولتی ممنوع بشه .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
1
26
سلام.بنده فيلم رو ديدم.مريض خيلي حالش بده (شايدسكته كرده )و بعد از گذشت بيشتر از يك ساعت كسي به دادش نميرسه.هر شخص ديگه اي باشه ببينه عزيزش جلوش در حال پرپر شدن هست داغ ميكنه.پرسنل بيمارستان دارن با پول همين مردم درس ميخونن و حقوق ميگيرن.بيجا ميكنن وقتي مريض اورژانسي مياد معطلش كنن.طرف ديوونه نيست همينطوري بياد فحاشي كنه.يك ساعت التماس و كلي تمنا كرده بالاخره مردم هم يك ظرفيتي دارن.از چپ و راست بهشون فشار وارد ميشه.جونشون هم بايست تو بيمارستان از دست بدن.واقعا نظام پزشكي بايست شرم كنه از اين همه جنايت.
خشایار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
0
15
"وی درباره ویدیوی منتشر شده نیز گفت: به دنبال این موضوع هستیم که این ویدیو چطور منتشر شده است. "
آینه گر نقش تو بنمود راست خود شکن، آینه شکستن خطاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار