فال روزانه جمعه 10 آبان 1398
کد خبر: ۱۶۰۹۱۴
تاریخ انتشار: 2019 November 01    -    ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 10 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما سالهای زیادی را در انتظار نشسته اید اما امسال سالی است که انتظارها به پایان می رسد و شما می توانید به یکی از بزرگ ترین اهداف زندگی تان دست یابید. شما فرد با اراده ای هستیید، کافی است که عزم تان را جزم کنید. سال پیش رو از نظر روحی و جسمی سال خوبی برایتان خواهد بود به این دلیل که آرامش بیشتری را تجربه خواهید کرد. اما یادتان نرود که در این شرایط هم به ورزش و فعالیت تان اهمیت دهید. از نظر مالی کمی با چالش روبه رو خواهید شد اما خیلی زود نتیجه تلاش هایتان را می گیرید. سعی کنید که روابط تان را با اطرافیان تان بهبود بخشید. هر چه ساده تر بگیرید و قلب تان را باز بگذارید، بهتر است. امسال سفرهای زیاد در پیش خواهید داشت که تغییرات مثبتی را در زندگی شما ایجاد می کند. ماههای دی، اسفند و خرداد از بهترین ماههای سال شما خواهند بود.

فال روزانه ۱۰/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز در جمعی قرار می گیرید و فرصت خوبی برایتان فراهم می شود تا اطلاعاتی را که می خواهید به دست آورید. از این رو، برای برخی از سوالاتی که در ذهن تان داشتید جواب پیدا می کنید و ابهامات ذهنی تان از بین خواهد رفت. برای هدفی که در سر دارید حاضرید دست به هر کاری بزنید اما بدانید که این کار نباید به قیمت سلامتی تان تمام شود. یک تماس تلفنی دارید که یکی از استرس های شما را از بین می برد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۸/ ۱۳۹۸

از آنجا که امروز احساس قدرت می کنید، می توانید مدیریت هر کاری که بخواهید را به دست بگیرید. بهتر است از این انرژی در محیط کار استفاده کنید و خودی نشان دهید. اگر چه در رابطه عاطفی تان انعطاف پذیر و نرم هستید اما گاهی این روش جواب نمی دهد و همه چی با شما سر ناسازگاری برمی دارد. در این شرایط بهتر است که هیچ عکس العملی نشان دهید و تا آرام شدن امواج، خودتان را به دست آن بسپارید. امروز در روابط با خانواده تان یکدنده نباشید. آنها به محبت و حمایت شما نیاز دارند.

فال روزانه ۱۰/ ۰۸/ ۱۳۹۸

از روبه رو شدن با چیزهای ناشناخته می ترسید اما امروز روزی است که باید خودتان را در این موقعیت قرار دهید. به خودتان اعتماد داشته باشید و بدانید که می توانید به خوبی از پس آن برآیید. قدمی که امروز بر می دارید در آینده شما تاثیری مثبت خواهد گذاشت. برای دیدار با دوستی این پا و آن پا می کنید، بهتر است که همین امروز قرار ملاقاتی بگذارید و رابطه تان را با او مستحکم تر کنید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۸/ ۱۳۹۸

در محیط کار بهتر است که از بیان طرز فکرهایتان و رک بودن خودداری کنید وگرنه تاثیرات بدی روی کارتان خواهد گذاشت. سعی کنید که امروز سرتان در کار خودتان باشد و در مورد جزییات چیزی به زبان نیاورید. این روزها آنقدر غرق کار شده اید که اطرافیان تان را فراموش کرده اید. واقعیت این است که شما باید از زندگی تان لذت ببرید، پس به دنبال آنچه این لذت را به شما می بخشد، بروید. امروز را در کنار فردی که دوستش دارید بگذارنید تا خستگی های اخیرتان از بین برود.

فال روزانه ۱۰/ ۰۸/ ۱۳۹۸

در مورد کاری با مخالفت دیگران روبه رو شده اید اما بهتر است که حرف هایشان را نشنیده بگیرید و راه خودتان را بروید. آنها نیز خیلی زود از مخالفت و اصرارهای بی مورشان خسته خواهند شد و شما را تنها خواهند گذاشت. اگر خواسته ای از کسی دارید، به جای این دست و آن دست کردن، بهتر است که آن را صادقانه به زبان آورید. شما نمی توانید به طور غیر مستقیم منظورتان را به خوبی منتقل کنید، بنابراین روندتان را تغییر دهید تا جواب مطلوب تان را بگیرید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۸/ ۱۳۹۸

نگران برنامه هایتان هستید مبادا به خوبی پیش نروند اما نگران نباشید. چه اعتماد به نفس بالاتری داشته باشید پیشرفت بهتری خواهید کرد. در زمینه کاری به اطرافیان تان اعتماد کنید و برخی از مسئولیت ها را به آنها بسپارید. یکی از نقشه هایی که برای آینده تان داشتید نقش بر آن شده است، از این رو امیدتان را از دست داده اید اما بدانید که خیلی زود در دیگری به رویتان گشوده می شود که منفعت بیشتری برایتان خواهد داشت.

فال روزانه ۱۰/ ۰۸/ ۱۳۹۸

به خاطر این که مجبورید مدام برنامه هایتان را به عقب بیاندازید، کلافه اید اما یادتان باشد که حتما حکمتی در کار است و شما با آمادگی بیشتری با آنها مواجه خواهید شد. امروز خودتان را برای اشتباهی در گذشته سرزنش می کنید اما بدانید که هر فردی ممکن است اشتباه کند و شما نیز از آن مستثنی نیستید. پس اعتماد به نفس تان را حفظ کنید و به جلو روید. در کنار فردی احساس آرامش دارید اما می ترسید که این آرامش شما زودگذر باشد. کافی ست تنها به زمان حال فکر کنید و از آن لذت ببرید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۸/ ۱۳۹۸

دلشوره عجیبی دارید اما فردی برای شما قدمی بر می دارد که تمام شان از بین می رود. احساس می کنید که در شرایطی گیر کرده اید و راه فراری نیست اما اگر بلند شوید و تلاش کنید، می توانید هر تغییری را ایجاد کنید. خواستن توانستن است به شرط آن که به توانایی هایتان اعتماد داشته باشید. در مقابل شریک زندگی تان، بهتر است که به جای حرف زدن، عمل کنید. آنچه او در حال حاضر نیاز دارد، نه حرف ها شما بلکه دیدن تلاش هایتان است. پس برای ثابت کردن خودتان درنگ نکنید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۸/ ۱۳۹۸

مجبورید برای انجام کاری از شخصی کمک بگیرید اما او در این کار کوتاه می کند و همین موضوع اعصاب شما را بهم ریخته است. بهتر است که خجالت را کنار بگذارید و برای چیزی که میخواهید پافشاری کنید تا به دستش آورید. اگر امروز یکی از اطرافیان تان شما را ناراحت کرده، سعی کنید که کنترل تان را از دست ندهید زیرا به روابط تان لطمه خواهد خورد. کمی از او فاصله بگیرید تا همه چیز به شرایط قبلی خود باز گردد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۸/ ۱۳۹۸

شما اخیرا برای آنچه که می خواستید تلاش نکردید زیرا مراعات حال دیگران را می کردید، اما بهتر است از این به بعد بیشتر از دیگران به خودتان بیاندیشید. سعی کنید که به ندای قلب تان گوش دهید تا در آینده پشیمانی به سراغ تان نیاید. در رابطه عاطفی تان به مشکل بر خورده اید و این موضوع نگرانتان کرده است. مشکل این جاست که شما از حرف زدن در مورد مسایل مهم زندگی سرباز می زنید. امروز یک بار برای همیشه و صادقانه آنچه می خواهید را به زبان آورید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۸/ ۱۳۹۸

دورو برتان به شدت شلوغ است. افراد جدیدی را ملاقات می کنید که حرف های جذابی برای زدن دارند و می توانید ساعت ها با آنها صحبت کنید و اطلاعات زیادی به دست آورید. به دنبال تغییری در مسیر زندگی تان هستید اما قبل از هر عملی با خودتان فکر کنید که آیا می توانید با سختی های آن کنار آیید؟ اگر واقعیات را ببینید و باز هم نظرتان مثبت بود، آنوقت برای آنچه می خواهید درنگ نکنید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز خبری می شنوید که شما را نسبت به آینده امیدوار می کند. مهم نیست تا به حال چه می کردید اما از حالا به بعد به سمت دیگری حرکت کنید. شاید این فرصتی است که خودی نشان دهید و بدرخشید. دوستی از شما دور شده و این موضوع شما را نگران کرده است. بهتر است در این شرایط خیلی پاپیچش نشوید. او پس از مدت کوتاهی دوباره به سمت شما باز خواهد گشت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار