درگیری لفظی کالدرون و خطیبی کنار خط +عکس
کد خبر: ۱۶۰۸۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 31    -    ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵

اعلام پنالتی در دقایق پایانی بازی پرسپولیس و ماشین سازی به سود سرخپوشان باعث رخ دادن اتفاقات عجیبی کنار زمین شد. رسول خطیبی که بعد از اعلام پنالتی به جای اعتراض به داور به سمت تماشاگران حریف رفته بود و دست می زد، با نیمکت پرسپولیس هم درگیری لفظی پیدا کرد.

سرمربی ماشین‌سازی که با افشین پیروانی بر سر اعلام پنالتی جر و بحث می‌کرد، پس از لحظاتی با گابریل کالدرون وارد درگیری لفظی شد. سرمربی آٰرژانتین سرخ ها به شلوغ کاری خطیبی کنار زمین واکنش نشان داد و با فریادهای سرمربی ماشین سازی به سمت خودش مواجه شد.

در حالی که درگیری لفظی سرمربیان ۲ تیم در کنار زمین شدت گرفته بود و کالدرون می خواست به سوی همتای خود برود، افشین پیروانی وارد صحنه شد و جلوی کالدرون را گرفت.

تنش بین نیمکت ۲ تیم تا دقایقی ادامه داشت و بعد از مهار پنالتی علیپور توسط حامد لک هم خطیبی به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و خوشحالی کرد. این موضوع نه تنها واکنش نیمکت نشین های پرسپولیس را در پی داشت، بلکه باعث شد هواداران پرسپولیس هم به سمت او اشیایی را پرتاب کنند.

درگیری لفظی کالدرون و خطیبی کنار خط

درگیری لفظی کالدرون و خطیبی کنار خط

درگیری لفظی کالدرون و خطیبی کنار خط

درگیری لفظی کالدرون و خطیبی کنار خط

ورزش سه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
2
1
تو دعوای آدمای بزرگ و آدمای کوچیک و کوتوله، این کوچیک ها هستن که سود میبرن چون دیده میشن حتی اگه به خاطر کار ناجور باشه. هدف آدمای کوچیک دیده شدن هست به هر بهایی که میخواد باشه.
جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
0
0
خدائیس این کالدرون بود که بسوی خطیبی رفته و داد و بیداد کرد ، اونهم متقابلا" جواب داد تا پیروانی بزور جلو کالدرون را گرفت . اما داور بازی هم در کمال بی انصافی پنالتی گرفت و خدا آنکرد که باید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار