کاهش ۱۵۰میلیون تومانی قیمت ویلا در شمال
کد خبر: ۱۶۰۸۸۵
تاریخ انتشار: 2019 October 31    -    ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶

در پی تشدید رکود خرید و فروش مسکن در شهرهای بزرگ ، قیمت ویلا در شمال کشور خصوصا در استان مازندران کاهشی چشمگیر را تجربه کرد.

گزارش های رسیده نشان می دهد واحدهایی که تا سال گذشته در محدوده قیمتی ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان فایل می‌شدند، در حال حاضر با نرخ‌هایی بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شوند و رکود بازار سبب شده است، پیشنهادات فروشندگان در شرایط کنونی انعطاف بسیار بالاتری را نسبت به گذشته دارا باشد.

یکی از فعالان بازار ملک در منطقه چمستان در پاسخ به سئوالی درباره فایل‌های متعدد اعلامی جهت فروش در این منطقه گفت: از نیمه خرداد ماه، آگهی های فروش به تدریج افزایش یافت و قیمت‌ها نیز روندی کاهشی را تجربه کردند اما با فرا رسیدن نیمه دوم سال پیشنهادات فروشندگان جذاب‌تر از قبل شده است و بسیاری از فروشندگان حتی حاضرند ویلای خود را با خودرو یا ملکی در تهران معاوضه کنند اما فعلا کسی خریدار نیست.

وی با اشاره به اینکه افزایش شدید قیمت روند ویلاسازی در این منطقه و مناطق اطراف را به شدت افزایش داد، گفت: البته بسیاری از این ویلاها دارای سند ملکی نیستند و منظور مالکان از سند تک برگ نیز سندهای شورایی است که نشان می‌دهد سهم این زمین از زمین مادر چقدر است یا اینکه شوراهای روستایی این اسناد را برای مشخص شدن حدود مالکیت تایید کرده اند.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار