فال روزانه پنج شنبه 9 آبان 1398
کد خبر: ۱۶۰۸۴۰
تاریخ انتشار: 2019 October 31    -    ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

سال بسیار خوبی را در پیش‌‌‌رو دارید و از این بابت تولدتان را تبریک می‌گوییم، اما این سال تنها زمانی به کام شما خواهد بود که از دوستان و افراد فامیل کمک بگیرید و مطمئن باشید در سال پیش‌رو، به‌تنهایی کاری را به‌پیش نخواهید برد. تا می‌توانید دامنه دوستان خود را افزایش دهید و در محافل جدید و فعالیت‌های اجتماعی تازه شرکت کنید. گذر زمان را در سالی که پیش‌‌رو است جدی بگیرید و توجه ویژه‌ای به ماه‌‌های آذر و دی داشته باشید. در این ماه‌ها ایده‌‌های جدیدی به ذهن شما خطور می‌کند،‌ این ایده‌‌ها ممکن است ساده و بی‌اهمیت به‌نظر برسد اما اگر آنها را جدی بگیرید تغییر مهمی در تمام زندگی شما ایجاد خواهد شد. دی‌ و بهمن‌‌ماه سال جاری را با احتیاط سپری کنید و در این ۲ ماه تا می‌توانید به‌ فکر صرفه‌جویی باشید چرا که تهدید مالی خطرناکی در کمین شما است. فکر و خیال‌های زیادی در اسفند‌ماه سروقت شما می‌آید که نباید آنها را جدی بگیرید. تیرماه سال آینده سفری پرهیجان انتظار شما را می‌کشد و تا می‌توانید در این سفر خوش‌بگذارنید، چرا که ماه‌های شهریور و مهر، برای شما پرکارترین ماه‌های سال به‌حساب می‌آیند و در این ماه‌ها حتی وقت سرخاراندن پیدا نمی‌کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اخیراً با فرد عجیب و ناشناسی صحبت کرده‌اید که گفت‌و‌گوی شما با این فرد تأثیر زیادی در ازدواج و نگرش‌تان به‌ زندگی داشته است و فکر می‌‌کنید در زندگی خانوادگی به‌اندازه‌ کافی آزادی‌عمل ندارید. فراموش نکنید که افراد دیدگاه‌های مختلفی نسبت به ازدواج و زندگی دارند و تعریف آزادی عمل‌ در زندگی، میان افراد متفاوت است. با این حساب اجازه ندهید حرف‌های دیگران تأثیر زیادی روی ازدواج و زندگی شما بگذارد و راهی که فکر می‌کنید به‌صلاح‌تان است در پیش بگیرید. تصمیم مهمی باید بگیرید و دقیقاً نمی‌دانید چه چیزی به‌نفع شما است. این قضیه ذهن شما را مشغول کرده و حسابی کارهای‌تان عقب‌مانده است. در چند روز آینده فرصتی را برای استراحت و گشت‌و‌گذار اختصاص دهید و مطمئن باشید به‌محض اینکه سر شما خلوت‌تر شد، بهترین تصمیم را بدون هیچ‌ نگرانی اتخاذ خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز زمان آن است که تغییری که مدت‌ها است می‌خواهید در زندگی بدهید را عملی کنید و خاطرتان‌ جمع‌باشد که هیچ‌چیزی جلوی شما را در انجام این تغییر نخواهد گرفت. این تغییر ممکن است به‌مذاق دیگران خوش نیاید، اما شما بد کسی را نمی‌خواهید و در درازمدت، اطرافیان به این تغییر عادت می‌کنند و ممنون‌دار شما خواهند بود. به‌ یکی از دوستان یا آشنایان قول‌داده‌اید کاری برای او انجام دهید اما امروز و فردا کرده‌اید و دوست شما همچنان منتظر وفای عهد شما است. این دوست را بیشتر از این معطل نگذارید و با انجام کاری که به او قول‌‌داده‌اید، ثابت کنید که حتی اگر سرتان برود، قو‌ل‌تان نمی‌رود.

فـال روزانـه - Daily Omen

زمین‌‌وزمان به فکر بازکردن گره‌‌های زندگی شما افتاده‌اند اما خودتان متوجه نیستید و به‌همین دلیل نیز گره‌ای از کار شما باز نمی‌شود. امروز زمان خوبی است که آستین بالا بزنید و به‌فکر حل مشکلات باشید. مطمئن باشید از راه‌هایی که هرگز فکرش را نمی‌کردید برای شما کمک فرا خواهد رسید. تعادل خوبی میان کار و زندگی ندارید و اعضای خانواده از کارکردن بیش‌از‌حد شما خسته‌ شده‌اند. اجازه ندهید این شرایط بیش از این ادامه پیدا کند و به‌خودتان قول بدهید که از حالا به‌بعد هر روز، زمان خاصی را به خانواده اختصاص دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در سه یا چهار سال گذشته مشغول به انجام کار بسیار مهمی بوده‌اید و تلاش‌های‌تان در طول‌ این سال‌ها در حال به بار نشستن است. از حالا به‌بعد زمان بهره‌برداری از این تلاش‌ها فرا رسیده و در موفقیتی که به‌ آن دست پیدا کرده‌اید، دوستان و آشنایان را هم سهیم کنید. در چند روز آینده به مهمانی خانوادگی یا جلسه‌ای رسمی دعوت هستید و اصلاً حوصله حضور در این مراسم را ندارید. پیشنهاد می‌کنیم به هر قیمتی که‌شده در این مراسم حضور پیدا کنید چرا که شرکت در این مراسم شرایطی برای دیدار با دوستان یا همکاران قدیمی را فراهم می‌کند و افق‌های جدیدی در کار یا زندگی شخصی پیش‌روی شما قرار خواهد گرفت.

فـال روزانـه - Daily Omen

روزی سرشار از انرژی را شروع کرد‌ه‌اید و احساس می‌کنید این روز با روزهای معمولی فرق می‌کند، این احساس شما کاملاً درست است و تغییری در زندگی شما در حال شکل‌گرفتن است که خودتان متوجه آن نمی‌شوید و نتیجه این تغییر حدود ۷ ماه دیگر مشخص خواهد شد. در طول چند ماه آینده آزادی عمل و اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کارهایی که از مدت‌ها پیش انجام آنها را به تعویق انداخته‌اید، از هم‌اکنون شروع کنید. در چند ماه آینده مشاجره‌های فامیلی میان شما و اعضای خانواده رخ می‌دهد. از این مشاجره‌ها هیچ راه گریزی ندارید و سعی کنید با شکیبایی و مدارا، کسی را از خود دلخور نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

کارهای خوبی در پیش‌روی شما قرار دارد اما تخصص لازم را برای انجام این کارها ندارید و به‌‌همین دلیل هم همیشه عقب‌مانده‌اید. پیشنهاد می‌کنیم به‌جای اینکه افسوس گذشته را بخورید، امروز را به فال نیک بگیرید و با ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی، به‌فکر ارتقای علم‌‌و‌دانش خود باشید تا فرصت‌های خوبی که پیش‌روی شما قرار می‌گیرد را به‌همین راحتی از دست ندهید. اعضای خانواده بادلایلی بی‌اساس جلوی پیشرفت شما را گرفته‌اند و از آنجایی که نمی‌خواهید دل اعضای خانواده را بشکنید، از خود دفاع نمی‌کنید و راه پیشرفت شما بسته‌شده است. بخت‌و‌اقبال از امروز تا چند ماه آینده با شما یار است و از درِ گفتگو با اعضای خانواده وارد شوید و دلایل خود را برای پیشرفت با آنها درمیان بگذارید. مطمئن باشید این بار از خانواده پاسخ منفی نخواهید شنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز هیچ اتفاق خاصی برای شما نمی‌افتد اما روز بسیار مهمی است چرا که از همین امروز تا چند ماه آینده، هیچ‌چیز جلوی شما را نمی‌تواند بگیرد و تغییرات اساسی و مهمی در زندگی شخصی یا محل کار شما اتفاق خواهد افتاد. در چند ماه آینده دیدگاه‌های جدیدی از زندگی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد و رویکرد شما به کار و زندگی با چیزی که تاکنون داشته‌اید تفاوت خواهد کرد. اکنون که بادهای موافق بر بادبان‌های کشتی شما می‌وزد، از هیچ‌چیزی نهراسید و با تمام قدرت به دل زندگی بزنید. برای انجام کارهای جدید روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌باز کنید و به استقبال آینده‌ای طلایی بروید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مشکلات گریبان شما را در زندگی رها نمی‌کنند و فکر می‌کنید هیچ‌کاری از دست‌تان برای حل‌کردن مشکلات بر نمی‌آید و گرفتاری‌های خود را به‌حساب بخت‌و‌اقبال نامساعد گذاشته‌اید. اما کلید حل این مشکلات در دست شما قرار دارد و با تلاش و کوشش در چند ماه آینده هیچ‌ مشکلی در زندگی شما باقی نخواهد ماند. مدت زیادی است از دوستان خود خبری نگرفته‌‌اید و حسابی دلتنگ شما هستند، پیشنهاد می‌کنیم اولین فرصتی که دست‌داد را به ملاقات دوستان خود بروید و با دوری گرفتن از مشکلات، ذهن خود را برای روزهای پرانرژیِ پیش‌رو آماده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

خبر بسیار خوشی به‌دست شما می‌رسد. این خبر بازتاب چشمگیری در زندگی شما خواهد داشت به‌شرط آنکه پذیرای تغییرات باشید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده حسابی گرفتار شده و پول هنگفتی نیاز دارد که شما از فراهم‌‌کردن آن ناتوان هستید. این مشکل را با دیگر آشنایان خود مطرح کنید، چه بسا که آنها حاضر شوند مبلغی از پول مورد نظر دوست‌ شما را برگردن بگیرند. در یکی دو هفته آینده شرایطی برای مسافرت فراهم می‌شود، این مسافرت به‌خیر شما نیست و از آن صرف‌نظر کنید، در عوض ماه‌‌های آینده را حسابی سرگرم کار شوید و فرصت‌های موجود را غنیمت بدانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بر سر دوراهی گیر‌کرده‌اید و موقعیتی مهم در پیش‌رو دارید که زندگی شما را تغییر می‌دهد، اما نمی‌دانید کدام تصمیم به‌نفع شما است و به‌‌همین دلیل هم حوصله هیچ‌کاری را ندارید. اجازه ندهید اوضاع به‌همین منوال بماند و با یکی از بزرگان فامیل مشورت کنید. یکی از اعضای خانواده یا دوستان شما بیمار شده و تاکنون فرصت نکرده‌اید به عیادت او بروید. امروز زمان خوبی است تا به دیدار و دلجویی این دوست یا آشنای بیمار خود بروید و برایش آروزی سلامت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

تازه از سفر برگشته‌اید و این سفر تأثیر زیادی روی شما داشته و دیگر نمی‌خواهید به‌زندگی معمولی خود بازگردید. اما شما بهتر از ما می‌دانید که از زندگی گریزی نیست و اگر می‌خواهید زندگی بهتری داشته باشید باید از هم‌اکنون به‌فکر تغییر باشید. روحیه بانشاط و شوخ‌طبعی دارید. یکی از همکاران یا افراد فامیل از شوخی‌های شما دلگیر شده و به‌رغم اینکه نمی‌خواستید ناراحتش کنید، حسابی از شما به دل گرفته است. اجازه‌ ندهید این دلخوری ریشه‌ بدواند و رابطه شما را تیره‌و‌تار کند، در عوض پیشدستی کنید و حتی برای یک‌روز هم نگذارید کسی از شما دلخور بماند.

فـال روزانـه - Daily Omen

سبک‌ زندگی سنتی و معمولی دارید و این زندگی روی رابطه‌ زناشویی یا رفاقت شما تأثیر گذاشته، چرا که اطرافیان دنبال تغییرات و چیزهای جدید و تازه‌ می‌گردند، اما شما هیچ‌وقت حوصله تغییر و تنوع را در زندگی ندارید. پیشنهاد‌ می‌کنیم حرف ما را زمین نیاندازید و برای یک‌بار هم که شده برای تغییرات سازمخالف نزنید. مطمئن باشید این تغییرات نشاط و شادی را در زندگی خانوادگی یا رفاقت شما به‌دنبال خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار