انتصاب یک "متهم" در باشگاه پرسپولیس!
کد خبر: ۱۶۰۸۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 30    -    ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶

یکی از افرادی که به حکم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به تازگی در این باشگاه مشغول به فعالیت شده است با گزارش نهاد‌های نظارتی به قوه قضاییه، درگیر پرونده‌ی فعالیت سابق خود در پرسپولیس است.

انتصاب یک

با حضور محمدحسن انصاری‌فرد در باشگاه پرسپولیس این باشگاه درگیر تغییر و تحولات زیادی در بدنه مدیریتی خود شده است. از زمانی که انصاری‌فرد بر روی صندلی مدیریتی قرمز‌های تهران نشست، شاهد تغییراتی در کادر روابط عمومی، معاونت اقتصادی، مشاوران و ... بوده‌ایم، اما در این میان حواشی خاصی برای یکی از انتصاب‌های انصاری‌فرد ایجاد شده است.

یکی از کسانی که محمدحسن انصاری‌فرد با حضورش در باشگاه پرسپولیس به او مسئولیت داده، فردی است که در دوره‌های مدیریت‌های اسبق باشگاه پرسپولیس در این باشگاه فعالیت داشته و به خاطر ابهامات و مشکلاتی که آن زمان داشته، نهاد‌های نظارتی گزارشی را درباره این شخص و عملکرد پرابهام او تهیه و به قوه قضاییه ارسال کرده‌اند.

حالا خبر می‌رسد با وجود اینکه این فرد دوباره در باشگاه پرسپولیس حکم به کار گرفته، شکایت مذکور هم‌چنان در شعبه ۲ دادسرای فرهنگ و رسانه مفتوح و پرونده این فرد به عنوان متهم در جریان است.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید که آیا تجدیدنظری درباره ادامه فعالیت این فرد با باشگاه پرسپولیس صورت می‌گیرد یا اینکه مدیرعامل تازه نفس پرسپولیس تبعات ادامه فعالیت این شخص را خواهد پذیرفت و با او و دردسرهایش هم‌چنان ادامه خواهد داد؟
منبع: ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
0
1
اسم نداره؟؟!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار