برای تقویت اعصاب همسرتان طلا بخرید
کد خبر: ۱۶۰۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 31    -    ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

طلا یکی از قدیمی‌ترین فلزاتی است که توسط انسان کشف شده و استفاده از آن در جواهرات به اولین تمدن‌ها بر می‌گردد. تا به امروز، طلا به دلیل ظاهر زیبایی که دارد، یکی از محبوب‌ترین فلزات در ساخت جواهرات بوده است.

طلا نه تنها لوکس‌ترین فلز و همواره نمادی از ثروت و قدرت بوده است، بلکه مزایای شگفت انگیزی برای سلامتی دارد. از این رو در ادامه این مطلب به بررسی برخی از خصوصیات درمانی و دارویی مرتبط با این فلز زیبا می‌پردازیم.

اثر طلا در تقویت اعصاب و سیستم غدد درون ریز

برخی از خواص طلا به بهبود سیستم عصبی و همچنین سیستم غدد درون ریز کمک می‌کند. مطالعات انجام شده در این زمینه، اثربخشی بسیار زیاد این فلز را هنگام مطالعه بیمارانی که از طلا و جواهر استفاده می‌کنند نشان داده است.

طلا دمای بدن را تنظیم می‌کند

بسیاری از افراد همیشه با لرز، گرگرفتگی و سایر مشکلات بدن که ناشی از تغییر در دمای بدن است، می‌جنگند. طلا یک راه حل محبوب برای مقابله با چنین مشکلاتی است، زیرا به طور طبیعی دمای بدن را تنظیم می‌کند. به عنوان مثال، زنانی که یائسگی را پشت سر می‌گذارند، دچار گرگرفتگی می‌شوند. پوشیدن جواهراتی که در ساخت آن‌ها طلا به کار رفته است، می‌تواند در درمان این مشکل به آن‌ها کمک زیادی کند.

تاثیر طلا بر درمان زخم و درد

از زمان‌های دورهنگامی که خواص درمانی طلا آشکار شد، از این فلز به شکل طبیعی خود برای درمان درد و زخم استفاده می‌کردند. تحقیقات نشان داده است که این فلز مانع از عفونت شده و به بهبودی منطقه زخم کمک می‌کند.

اثر طلا بر درمان افسردگی‌های روحی

اگر همیشه احساس افسردگی می‌کنید، طلا می‌تواند به شما در بهبود این حالت کمک کند، زیرا این فلز دارای انرژی مثبتی است که می‌تواند بر مشکلات درون بدن یا ذهن شما غلبه کند. این فلز ارتعاشات گرم و تسکین دهنده‌ای را فراهم می‌کند که رگ‌های خونی شما را شل کرده و توزیع اکسیژن به سلول‌ها را تقویت می‌کند و سطح انرژی شما را بالا می‌برد. با افزایش جریان اکسیژن در بدن، طلا به هر قسمت از بدن کمک می‌کند عملکرد بهتری داشته باشد. گردش خون خوب ناشی از تاثیر این فلز اثر مهمی در پیشگیری از بیماری‌ها دارد و این یکی از دلایلی است که امروزه بسیاری از افراد جواهرات طلا را مستقیماً بر روی پوست خود می‌پوشند.

طلا علائم آرتروز را تسکین می‌دهد

افرادی که آرتروز دارند درد زیادی متحمل می‌شوند که استفاده از انگشتان و پا‌ها را برای آن‌ها غیرممکن می‌کند. پوشیدن طلای ۲۴ عیار در تماس با پوست خاصیت تسکین دهنده‌ای دارد و علائم نامطلوب مرتبط با آرتروز را کاهش می‌دهد. مرکز ملی اطلاعات این توصیه را به عنوان یک راه حل عالی برای افرادی که دچار آرتروز هستند، پیشنهاد می‌کند.

کاهش استرس و اضطراب

پوشیدن جواهرات حاوی طلا می‌تواند بر استرس و اضطراب غلبه کند. نه تنها نگاه کردن به طلا چنین اثری دارد بلکه استفاده از آن اعتماد به نفس شما را هم تقویت می‌کند، در واقع جواهرات حاوی طلا، سلامت عاطفی شما را تقویت می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
0
7
با کدام پول؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار