«شاه‌کُش» یک میلیارد تومان فروخت
کد خبر: ۱۶۰۷۷۷
تاریخ انتشار: 2019 October 30    -    ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰

فیلم سینمایی «شاه کش» دومین تجربه کارگردانی «وحید امیرخانی» در عرصه سینما توانست با گذشتن از مرز یک میلیارد تومان فروش بعد از پنج هفته از اکران به باشگاه میلیاردی‌های اکران در سال ۹۸ بپیوندد.

«شاه‌کش» مرز یک میلیارد تومان را پشت سر گذاشت

این فیلم سینمایی هم اکنون با فروش ۱،۰۰۴،۲۹۹،۰۰۰ تومانی بالاتر از آثاری همچون سرکوب، سال دوم دانشکده من، کروکودیل و روسی ایستاده است، شاه کش در حال حاضر در رتبه بیست و پنجم جدول فروش سالانه سینما ایستاده است.

"شاه‌کُش" دومین ساخته سینمایى وحید امیرخانی به تهیه کنندگى عباس نادران است که فیلمبردارى آن طى ماه‌هاى آبان و آذر سال گذشته انجام شد. امیرخانی پیش از این فیلم سینمایی «در مدت معلوم» با بازی جواد عزتی و هومن سیدی را روی پرده اکران داشته است.

هادی حجازی‌فر بازیگر پرکار سینمای کشور که این روز‌ها تمام دغدغه خود را بر فعالیت در تئاتر گذاشته در این فیلم نقش اصلی را بر عهده داشته و به نوعی یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های خود را ارائه داده است، وی هم اکنون فیلم ماجرای نیمروز-رد خون را روی پرده سینما می‌بیند. این فیلم که در لوکیشن هاى متنوعى فیلمبردارى شده است در دسته بندى ژانر تریلر - معمایى قرار مى گیرد. قابل ذکر است که سینماى ایران در این ژانر تعداد معدودى فیلم دارد.

علاوه بر هادی حجازی فر، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی، مجید صالحی، مهدی کوشکی و پیمان مقدمی سایر بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایى به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین فرید فصیحى طراحى جلوه هاى ویژه رایانه‌اى فیلم را بر عهده داشته است.

در خلاصه داستان "شاه کُش" آمده است: "گوزن قرمز از پشتِ صخره یخ‌زده، نگاهی به مرد شکارچی که سیگاری دود می‌کند می‌اندازد. گرگ، مچاله از سرما سرفه‌ای می‌کند. گوزن قرمز: می‌خواد چی کار کنه؟ گرگ: نمیدونه می‌خواد چی کار کنه. گوزن قرمز: اینایی که نمی‌دونن می‌خوان چی کار کنن خطرناک‌ترن".

میزان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار