خرید فرش 1200 شانه کاشان مستقیم از کارخانه
کد خبر: ۱۶۰۶۳۵
تاریخ انتشار: 2019 October 28    -    ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

 خبری خوش برای افرادی که قصد خرید فرش 1200 شانه کاشان را دارند:

 خرید فرش 1200 شانه کاشان به صورت مستقیم از کارخانه

فرش 1200 شانه کاشان چنان زیبایی و ظرافتی در طرح دارد که در بازار از آن به عنوان فرش دستبافت نما یاد می‌شود. اما متناسب با همین زیبایی قیمت این نوع فرش نیز نسبت به فرش‌های 700 و 1000 شانه بالاتر است. پیشنهاد می‌شود افرادی که قصد خرید فرش 1200 شانه کاشان را دارند قبل از خرید، این مقاله را بخوانند.

خرید فرش 1200 شانه کاشان مستقیم از کارخانه

شهر کاشان از دیرباز به عنوان یکی از مهم‏ترین مراکز تولید فرش در ایران، چه فرش دستباف و چه فرش ماشینی مورد توجه بوده است. رونق تولید فرش کاشان در سال‌‏های اخیر، این فرش را بیش از پیش مورد توجه خریداران فرش ماشینی قرار داده است. رقابت تنگاتنگ بین بیش از 200 کارخانه فرش در کاشان سبب شده کیفیت و تنوع طرح و رنگ افزایش پیدا کند و نیز قیمت فرش کاشان به نسبت دیگر فرش‌های ماشینی کاهش یابد. با وجود ‏این‏که چند سال از ظهور فرش 1200 شانه کاشان می‏‌گذرد، این فرش زیبا همچنان جایگاه خود را در بین خریداران مشکل پسند ایرانی حفظ کرده است. در این مقاله به دلایل این محبوبیت و مزایا و معایب خرید فرش 1200 شانه پرداخته می‌شود. سپس خرید اینترنتی را به عنوان یک راه ارزان و ساده جهت خرید فرش از کارخانه معرفی کرده و روش امن جهت یک خرید اینترنتی مطمئن، از نظر می‌گذرد.

فرش 1200 شانه کاشان، زیبا و ریزبافت فرش 1200 شانه کاشان با تراکم 3600، یکی از پرفروش‌‏ترین فرش‌های کاشان است. دلیل پرطرفدار بودن این فرش، ریزبافت بودن آن در مقایسه با فرش‌های با تراکم پایین‏تر مثل فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه کاشان است.

اگر فرش‌های 1200 شانه نمایشگاه‏‌های فرش بررسی شود و یا سری به سایت‏‌های خرید اینترنتی فرش زده شود، می‌توان متوجه زیبایی فوق‏ العاده و تنوع بی‏‌نظیر موجود در طرح و رنگ فرش‌های 1200 شانه کاشان شد. علاوه بر این که طرح‏‌های معروف فرش مثل فرش طرح افشان و فرش طرح کاشان به دلیل ریزبافت بودن در این نوع فرش زیباتر و چشم‌نوازتر می‏‌شوند.

خرید فرش 1200 شانه کاشان مستقیم از کارخانه

البته فرش 1200 شانه، ریزبافت‏‌ترین نوع فرش در بازار فرش ماشینی کاشان نیست. اما به دو دلیل این فرش نسبت به فرش 1500 شانه، محبوبیت بیشتری دارد.

اولین و مهم‏ترین دلیل، این است که تعداد کمی از تولیدکنندگان فرش ماشینی کاشان مثل فرش محتشم کاشان، اقدام به تولید فرش 1500 شانه کرده‌‏اند و به همین دلیل تنوع طرح و رنگ در فرش 1200 شانه نسبت به فرش 1500 شانه به مراتب بیشتر است. شاید برخی تعجب کنند اگر بدانند که تنوع فرش‌های ساده و گل برجسته 1200 شانه نسبت به فرش‌های 1000 شانه هم بیشتر است که دلیل آن تا حد زیادی اقبال خریدار به این فرش زیبا است. این تنوع به حدی است که تقریبا تمام سلیقه‌‏ها را در انتخاب فرش تحت پوشش قرار می‏‌دهد.

دلیل دوم، قیمت فرش 1200 شانه کاشان است. با وجود این‏که فرش 1200 شانه نسبت به فرش 1000 شانه تنها حدود 10درصد افزایش قیمت دارد، قیمت فرش 1500 شانه، تقریبا 40درصد بیشتر از قیمت فرش 1200 شانه است. این در حالی است که ریزبافتی و زیبایی رنگ و نقش در فرش 1200 شانه از دید بیشتر خریداران فرش ماشینی کافی است.

نکته‌‏ای که باید در خرید فرش 1200 شانه کاشان در نظر داشت، با وجود تمام مزایای فرش 1200 شانه، این است که به دلایل فنی، هر چه تراکم فرش بالاتر می‌‏رود، ضخامت نخ خاب و به تبع آن ارتفاع نخ خاب کاهش می‌‏یابد. اگرچه زیبایی و ریزبافت‌‏تر بودن فرش، در هنگام خرید شخص را قلقلک خواهد داد، اگر فرد از جمله کسانی باشد که سبک زندگیش بیشتر به سبک زندگی سنتی ایرانی نزدیک است یا ترجیح دهد که فرش زیر پای او تا اندازه زیادی نرم باشد، می‌‏تواند خرید فرش با شانه و تراکم پایین‏‌تر مثل فرش 700 شانه را امتحان کند. تنوع طرح و رنگ در فرش 700 شانه کاشان، به خصوص در فرش بزرگمهر و فرش عقیق بسیار زیاد است، علاوه ‏بر این‏که قیمت فرش 700 شانه نسبت به قیمت فرش 1200 شانه کاشان حدود 30درصد کمتر است.

خرید فرش از کارخانه یا چگونه یک خرید ساده و ارزان داشته باشیم

اگر چه کیفیت فرش ماشینی دغدغه تمام خریداران فرش کاشان است، هر کسی دوست دارد که فرش باکیفیت را به کمترین قیمت ممکن خریداری کند. یک راه سرراست خرید مستقیم فرش از کارخانه است.

البته خرید فرش از کارخانه، مخصوصا برای خریدارانی که در شهرهای دور نسبت به شهر کاشان، زندگی می‌کنند، چندان آسان به نظر نمی‌‏رسد. از طرفی خرید فرش از فروشگاه‏‌های فرش محلی کوچک امکان مقایسه طرح‏‌ها و رنگ‏‌های مختلف از شرکت‏‌های مختلف را به خریدار نمی‏‌دهد و از طرف دیگر، خرید فرش از نمایشگاه‌‏های بزرگ که تا حدی امکان مقایسه فرش‌ها را در اختیار می‏‌گذارند، به دلیل هزینه‏‌های گزاف نمایشگاه، برای مشتری فرش ماشینی گران در می‌‏آید.

یک راه ساده که به لطف پیشرفت تکنولوژی در دسترس همگان قرار دارد، خرید اینترنتی فرش است. می‏‌توان با خرید از فروشگاه‏‌های اینترنتی فرش که مدیریت آن‏ها در شهر کاشان مستقر است، اطمینان حاصل کرد که نماینده‌ه‏ایی برای پیگیری سفارش خود در کمترین زمان ممکن دارند و خرید فرش از کارخانه، بدون واسطه و ارزان انجام شده‌ ‏است.

علاوه ‏بر این‏که سایت‌‏های خرید اینترنتی فرش، امکان مقایسه فرش‌های تولیدی کارخانجات مختلف در طرح‌‏ها و رنگ‏بندی‌‏های متنوع و متفاوت را فراهم می‌‏کنند و این ویژگی خریدار را مطمئن می‌‏کند که به خرید بهترین و زیباترین فرش ممکن آن هم به طور مستقیم از کارخانه اقدام کرده است.

خرید فرش 1200 شانه کاشان مستقیم از کارخانه

چگونه به سایت خرید اینترنتی فرش از کارخانه اعتماد کنم؟

برای خرید اینترنتی فرش، نباید به سراغ شبکه‌‏های اجتماعی و فروشنده‏‌های با هویت تایید نشده رفت. مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اقدام به اعطای نماد اعتماد الکترونیک برای فروشگاه‌‏های معتبر اینترنتی کرده است. با استفاده از این نماد، مواردی چون هویت فروشنده فرش کاشان، صحت اطلاعات وارد شده برای فرش و ضمانت کیفیت فرش تایید می‏‌شود.

با مقایسه قیمت و ویژگی‏‌ها و برندهای فرش ارائه شده توسط سایت‏‌های خرید فرش از کارخانه و با اندکی اطلاعات که معمولا سایت‌‏های معتبر خرید فرش در اختیار می‌‏گذارند، می‌‏توان در هر کجای ایران، خرید فرش امن و راحتی را به طور مستقیم از کارخانه تجربه کرد.

سایت قالی کاشان به نشانی ghaliekashan.com یکی از سایت‌‏های خرید اینترنتی فرش از کارخانه با مدیریت مستقر در کاشان و دارای نماد اعتماد الکترونیک است. علاوه بر این که این سایت، در مجموعه مقالاتی اقدام به معرفی اصطلاحات و ویژگی‏‌های فرش ماشینی به خریداران کرده که به خریداران در انتخاب فرش مورد نظر یاری می‌‏رساند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار