سیلاب راه ارتباطی ۷۶۰ خانوار پلدختری را قطع کرد
کد خبر: ۱۶۰۵۳۰
تاریخ انتشار: 2019 October 28    -    ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

بخشدار معمولان از قطعی راه ارتباطی ۷۶۰ خانوار با بیش از سه هزار نفر جمعیت روستایی این بخش بر اثر بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی خبر داد.

سید حبیب الله موسوی شامگاه یکشنبه اظهار داشت: بر اثر بارندگی های اخیر و بالا آمدن آب رودخانه های فصلی ارتباط اهالی روستاهای بن لار و زیودار بخش معمولان قطع شد.

وی افزود: پل موقت که برای ایجاد ارتباط روستاهای طاق عباسعلی، لیت بر، کلات، کلات برآفتاب، چم حیدر و زیر انبار پس از تخریب پل ارتباطی آنها در سیل فروردین ماه سال جاری در کف رودخانه احداث شده بود در جریان بارندگی های اخیر تخریب و راه ارتباطی اهالی این مناطق قطع شد.

بخشدار معمولان گفت: اکنون با تخریب این پل، راه ارتباطی ۴۶۰ خانوار روستایی با ۲ هزار و ۵۰ نفر قطع است.

موسوی افزود: عرشه پل ارتباطی این روستاها پس از سیل فروردین ۹۸ از سوی راهداری پلدختر احداث شده اما متاسفانه آماده تردد نشده و اکنون با تخریب پل موقت راه ارتباطی ندارند.

وی یادآورشد: همچنین با تخریب پل موقت مونه در روستای بن لار براثر بالا آمدن آب رودخانه های فصلی در بارندگی های اخیر راه ارتباطی ۳۰۰ خانوار روستایی با یک هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت قطع شده است.

بخشدار معمولان از مسئولان خواست در اسرع وقت نسبت به احداث پل موقت برای رفت و آمد اهالی مناطق بن لار و زیودار به عنوان قطب تولید انجیر سیاه کشوراقدام کنند.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار