فال روزانه یک شنبه 5 آبان 1398
کد خبر: ۱۶۰۴۷۳
تاریخ انتشار: 2019 October 27    -    ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

تولدتان مبارک، خوب‌ یا بد بودن سالی که در پیش‌روی شما است کاملاً بستگی به خودتان دارد و اگر رفتار خوبی در این سال در پیش بگیرید، این رفتار خوب بی‌پاسخ نخواهد ماند و نتیجه خوبی‌های خود را خواهید دید. مدت زیادی است که فرصتی دست‌نداده تا به‌زندگی‌تان فکر کنید، آبان‌ ماه بهترین زمان برای انجام این کار است. سال شلوغی انتظار شما را می‌کشد و تنها در اسفند ماه سرتان خلوت می‌شود. در نتیجه ممکن است زمان زیادی برای رسیدگی به اعضای خانواده نداشته باشید و اسفند را تا می‌توانید در کنار خانواده سپری کنید. در فروردین‌ ماه خلاقیت شما به اوج می‌رسد و در ماه‌های خرداد و تیر بخت‌و‌اقبال به‌شما رو می‌کند. در این ماه‌ها هر فرصتی را غنیمت بدانید. مدت زیادی است که برای رسیدن به آرزوهایتان تلاش می‌کنید اما همیشه دست‌تنها بوده‌اید و به‌همین دلیل نیز این آرزوها مانند کشتی در وسط اقیانوس از دسترش شما دور می‌شود. در سالی که پیش‌رو دارید تا جایی که می‌توانید در فعالیت‌های اجتماعی شرکت کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید تا با کمک آنها، به‌ آرزوهای دیرینه خود جامعه عمل بپوشانید.

فروردین

روز شلوغی در پیش‌ دارید و مشکلی در منزل پیش‌‌آمده که حسابی ذهن‌ شما را مشغول نگه داشته است. ذهن خود را بیش از حد به حل این مشکل مشغول نکنید و سرتان را با انجام کارهای روزانه بند کنید. خاطر‌جمع‌ باشید این مشکل بدون دخالت شما برطرف خواهد شد. احتمال دارد مشاجر‌ه‌ای لفظی میان شما و یکی از همکاران یا اعضای فامیل در بگیرد، این مشاجره موجبات دلخوری دوست یا همکار شما را فراهم می‌کند اما بد به‌ دل خود راه ندهید چرا که چند روز آینده که آب‌ها از آسیاب‌ افتاد، دوباره میان شما و دوستی که با او مشاجره کرده‌اید صلح و دوستی برقرار خواهد شد.

اردیبهشت

امروز خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد و احتمالاً کسی که قرار بوده به ملاقات شما بیاید در سر قرار حاضر نخواهد شد. به مهمانی یا یک جلسه کاری دعوت هستید و یکی از دوستان یا همکاران قرار است شما را در این مراسم همراهی کند، اما این دوست در آخرین لحظه خبر می‌دهد که نمی‌تواند همراه شما بیاید. مشکلاتی از این دست همیشه پیش می‌آیند و اجازه ندهید این بدعهدی‌ها روز شما را خراب کند. در عوض ذهن‌ خودتان را به انجام کارها مشغول کنید و برای سفری که در آینده‌ای نزدیک در پیش‌رو دارید از هم‌اکنون آماده شوید.

خرداد
امروز سررسید قسط یا قرضی فرا می‌رسد که هیچ اندوخته‌ای برای پرداخت آن کنار نگذاشته‌اید و حسابی نگران هستید. در پرداخت پولی که قرار بود به دست شما برسد هم تعویق افتاده. بعید به‌نظر می‌رسد از جایی بتوانید پول فراهم کنید. نگران نباشید چرا که اتفاق‌هایی از این دست برای همه پیش می‌آید و به‌جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، با مشورت با دوستان به‌فکر راه‌چاره‌ای برای خلاصی از این مخمصه مالی باشید. بین شما و همسر یا یکی از دوستان عزیزتان حسابی شکر‌آب شده و موقتاً با هم صحبت نمی‌‌کنید. بیش از حد به این قضیه فکر نکنید چرا که گذشت‌‌زمان همه‌چیز را در خودش حل می‌کند و رابطه شما محکم‌تر از گذشته خواهد شد. مشغولیت‌های فکری زیادی دارید و امروز بعدازظهر زمانی را به‌خودتان اختصاص دهید تا به آرامش برسید.

تیر
اتفاقی غیر منتظره ممکن است شما و فردی که اهمیت زیادی به او در زندگی می‌دهید را از هم جدا کند، این جدایی عرصه را به شما حسابی تنگ می‌کند و حسابی نگران آینده هستید. در چنین شرایطی هیچ کاری از دست شما بر نمی‌آید به‌‌غیر از اینکه همه‌چیز را به گذشت زمان واگذار کنید و ببینید چرخ گردون چه چیزهای پیش‌روی شما قرار می‌دهد. نگرانی‌های مالی شما روز‌به‌روز افزایش پیدا می‌کنید و دخل‌و‌خرج زندگی‌تان با هم نمی‌خواند و به‌رغم اینکه به‌هر دری زده‌اید، باز هم درآمدتان افزایش پیدا نکرده است. مطمئن باشید هنوز ایده‌هایی در سر شما است که آنها امتحان نکرد‌ه‌اید و دست‌‌آخر یکی از همین ایده‌ها گره‌گشای مشکلات مالی شما خواهند بود. امروز روز خوبی برای تصمیم‌گیری نیست و اگر کار مهمی دارید، انجام آن را به فردا واگذار کنید.

مرداد

به‌سرما خوردگی خفیفی مبتلا شده‌اید و کسالت، جلوی انجام کارهای روزانه را گرفته است. از آنجایی که فرد بسیار فعالی هستید، کسی عادت ندارد شما را بی‌‌تحرک ببینید و به‌همین دلیل نیز امروز اعتماد‌به‌نفس خود را از دست‌ داده‌اید و حوصله انجام هیچ کاری را ندارید. به‌خودتان سخت نگیرید چرا که فردا هم روز خدا است و به‌جای نگرانی بابت کارهای عقب‌مانده، به‌خودتان استراحت بدهید. امروز بعدازظهر مهمان ناخوانده‌ای در محل کار یا منزل به‌شما سر خواهد زد، فرصت را غنیمت بدانید و با این مهمان حساب گپ‌بزنید و خوش باشید که روزهای پرکاری در پیش‌‌روی شما است.

شهریور

فرد خاصی که در زندگی اهمیت ویژه‌ای به او می‌دهید به یکی از دوستان شما حسادت می‌کند. این فرد ممکن است همسر، شریک یا دوست شما باشد و بودن در کنار او به‌‌اندازه‌ای مهم است که بهتر است برای وی ارزش قائل شوید و روابط‌ خود با دوستی که زمینه حسادت را ایجاد کرده، کمتر کنید. مهمانی‌رسمی یا جلسه‌کاری مهمی را در پیش‌رو دارید و اگر در این مهمانی به‌ شما خوش نگذشت، یا جلسه‌کاری دستاوردی برای شما نداشت اصلاً خودتان را ناراحت نکنید. این شرایط کاملاً موقتی است و در همیشه روی یک پاشنه نخواهد چرخید.

مهر

مدت زیادی است که به‌فکر انجام کارهای شخصی هستید و زمانی برای این کارها دست نمی‌دهد، امروز زمان خوبی است که به‌خودتان مرخصی بدهید و به‌جای رسیدگی به کارهای منزل، یا رفتن سر کار، به کارهای عقب‌افتاده رسیدگی کنید. موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از جلوی چشم شما عبور می‌کنند و به‌اندازه‌ای درگیر روزمرگی‌های زندگی هستید که شرایط برای بهره‌گیری از این فرصت‌ها مهیا نمی‌شود. مطمئن باشید در آینده نیز سر شما خلوت نخواهد شد و سعی کنید با سروسامان دادن به کارها و تمرکز بیشتر، فرصت‌های بعدی را از دست ندهید.

آبان

حسابی دلتنگ یکی از دوستان یا اعضای‌ خانواده‌ هستید و امروز دائم به این فکر می‌‌کنید که او مشغول به چه کاری است و زندگی را چگونه می‌گذارند. از صبح که از خواب بلند شده‌اید دائم به فکر روزهای خوش گذشته می‌افتید و خاطرات این روزها در ذهن شما تداعی می‌شود. به‌جای خیال‌پردازی و نگرانی، با کسی که دلتنگ او هستید تماس بگیرید و اگر سرتان خلوت است، حضوراً به دیدارش بروید. مدت زیادی است به‌مقدار لازم با اعضای خانواده وقت‌ نگذرانده‌اید و امروز زمان خوبی است تا بعدازظهر، دست اهل منزل را بگیرید و بیرون بروید و حسابی خوش بگذارنید.

آذر

مدتی است به‌سرمایه‌گذاری فکر می‌کنید اما بهتر است درجریان باشید که امروز روز خوبی برای سرمایه‌گذاری‌های مالی نیست. به‌این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم هیچ اقدام مالی انجام ندهید و برای تصمیم‌های مالی چندروزی دست نگه‌ دارید. به‌رغم اینکه پیش از این از در و دیوار برای شما خبرهای خوشی می‌رسید، مدتی است که روزگار سر ناسازگاری با شما دارد و به هر چیزی که دست می‌زنید خاک می‌شود. این قضیه باعث شده تا به‌توانایی‌های خود شک کنید و بر این باور باشید که توانایی حل مشکلات مالی را ندارید. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم در آینده با وسواس بیشتری سراغ فعالیت‌های مالی بروید.

دی

یکی دو روزی می‌شود که حسابی اعصاب‌تان خورد است و با زمین و زمان دعوا دارید. در نتیجه از خودتان حسابی دلگیر هستید و نمی‌دانید چگونه این رفتار را از دل دوستان و آشنایان خود بیرون کنید. خوشبختانه دوستان شما چیزی به‌دل نگرفته‌اند و زمینه آشتی و رفاقت دوباره میان شما و آنها برقرار خواهد شد. بهتر است در چند روز آینده تصمیم مهمی در زندگی نگیرید و در عوض تا می‌توانید استراحت کنید تا اعصاب‌تان آرام شود.

بهمن

بیماری نه‌چندان مهمی در کمین شما است که بسا که علایم این بیماری از هم‌اکنون شروع شده باشد. این بیماری شما را زمین‌گیر خواهد کرد و چاره‌ای نیست که چند روزی استراحت کنید. این استراحت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید با اهل منزل وقت بگذرانید. پس از بهبودی، شرایط خوبی برای شرکت در یک دوره ورزشی مهیا می‌شود، این شرایط را از دست ندهید و با ورزش جلوی بیماری‌ها را در آینده بگیرید.

اسفند
به‌اندازه‌ای سرتان شلوغ بوده که مدتی است وقت نکرده‌اید جویای حال اعضای خانواده شوید یا خبری از معشوق و دلدار خود بگیرید. اعضای فامیل نیز حال شما را نمی‌پرسند و معشوق شما چند روزی است که حتی یک تماس کوتاه هم نداشته است. در نتیجه نگران و تنها شده‌اید و حاضرید هر کاری بکنید که از این شرایط خلاص شوید. خوشبختانه دوست یا دلدار شما هم حسابی دلش برای شما تنگ شده و منتظر تماس شما است، در نتیجه همین الان گوشی را بردارید و با یک تماس تلفنی، خودتان را از زندان تنهایی نجات دهید. در یکی دو هفته آینده شرایطی برای مسافرت مهیا می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و به‌همراه دوست یا اعضای خانواده خودتان را مهمان مسافرتی چندروزه کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار