دو برنده اسکار به جمع بی خانمان‌ها پیوستند!
کد خبر: ۱۶۰۳۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 26    -    ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
در یک کمپین بی سابقه، دو ستاره آمریکایی و انگلیسی برنده اسکار؛ «ویل اسمیت» و «هِلِن میرن» شرکت کردند. این کمپین جهانی The World's Big Sleep Out نام دارد و با هدف مبارزه با آوارگی و برای مقابله با افزایش تعداد آوارگان و بی خانمان‌ها در سراسر جهان شکل گرفته است.

دو برنده اسکار به جمع بی خانمان‌ها پیوستند!اختصاصی تابناک باتو؛ در یک کمپین بی سابقه، دو ستاره آمریکایی و انگلیسی برنده اسکار؛ «ویل اسمیت» و «هِلِن میرن» شرکت کردند. این کمپین جهانی The World's Big Sleep Out نام دارد و با هدف مبارزه با آوارگی و برای مقابله با افزایش تعداد آوارگان و بی خانمان‌ها در سراسر جهان شکل گرفته است.

 

دو برنده اسکار به جمع بی خانمان‌ها پیوستند!

اسمیت در یک فیلم منتشر شده در اکانت اینستاگرامش با اعلام پیوستن به این کمپین انسان دوستانه می‌گوید: یک دقیقه فکر کن! خانه برای تو چه معنایی دارد؟ برای من خانه یعنی گفتگو و ارتباط، مکانی که در آنجا با بقیه افراد خانواده که جزئی از زیبایی‌های من هستند جمع می‌شوم، اما ۱۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان وجود دارند که جایی ندارند که بشود اسم آن را سرپناه گذاشت.

اسمیت برخی جزئیات مرتبط با این کمپین انسان دوستانه را که قرار است در هفتم دسامبر جاری رسماً آغاز به کار کند اعلام کرد و گفت: امیدواریم که بیش از پنجاه هزار نفر به این کمپین بپیوندند و یک شب در بزرگترین راهپیمایی همبستگی و حمایت، با بی خانمان‌ها و آوارگان سراسر جهان در خیابان بخوابند. از سوی دیگر «هِلِن میرن» هم فیلمی منتشر کرد و برنامه این کمپین و فعالیت‌ها و اتفاقاتی که قرار است در پنجاه شهر جهان از جمله لندن و نیویورک رخ بدهد را شرح داد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
6
8
صرف یک شب در خیابان خوابیدن چه مشکلی را حل می کند؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار