فال روزانه شنبه 4 آبان 1398
کد خبر: ۱۶۰۳۵۲
تاریخ انتشار: 2019 October 26    -    ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 4 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال زندگی شما وارد مرحله ای می شود که باید تصمیمات مهمی بگیرید. از این رو با وسواس بیشتری هدف هایتان را دنبال کنید. با برنامه ریزی دقیق می توانید بدون استرس قدم به قدم به آرزویتان نزدیک تر شوید. اگر چه مشکلات زندگی هیچ وقت تمام ندارد اما بهتر است که خوش بین باشید. به زودی اتفاقی هیجان انگیز برایتان می افتد که زاویه دیدتان را نسبت به زندگی تغییر خواهد داد. از نظر مالی و کاری موفقیت های قابل ملاحظه ای خواهید کرد. برخی از جنبه های زندگی عاطفی که رضایت کافی از آنها نداشتید نیز تغییر می کند و شما روزهای رمانتیک تری را تجربه خواهید کرد.امسال سعی کنید به سمت کارهایی بروید که به شما حس بهتری می دهد. حتی اگر درآمد بهتری ندارد اما باعث می شود که از زندگی تان بیشتر لذت ببرید. اگر با خودتان مهربان تر باشید، زندگی نیز روی خوشش را به شما نشان خواهد داد. امسال سال ثروت و تغییرات مثبت برایتان خواهد بود. ماههای آذر، اسفند و خرداد از بهترین ماههای سال شما خواهند بود.

فروردین

برای انجام کارهای مهم امروز زمان مناسبی نیست. به اطرافتان کنید. اگر تنش و اضطراب دارید یا این که دیگران در مود خوبی نیستند، این کار را به روز دیگری محول کنید. بهترین زمان وقتی ست که از همه نظر هم شما و هم دیگران احساس آرامش دارید. در رابطه عاطفی تان کمی حساس شده اید و مدام بهانه گیری می کنید. بهتر است که هر چه سریع تر این رفتارتان را کنار بگذارید زیرا ممکن است که صبر طرف مقابل تان تمام شده و مشکل ساز شود.

اردیبهشت

انقدر دور و برتان شلوغ است که نمی دانید از کجا کارتان را آغاز کنید. پیشنهاد می کنیم که تنها روی یک کار تمرکز کنید در غیر این صورت احتمال خطایتان بیشتر خواهد شد. موضوعی ذهن تان را درگیر کرده. بد نیست که در مورد آن با دیگران صحبت کنید. نه تنها شما بلکه آنها نیز به حضور شما نیاز دارند، بنابراین با تعامل بیشتر از این سردرگمی رها شوید. امروز این شانس را دارید تا عشق واقعی را به دست آورید. از تظاهر دوری کنید و تنها خود واقعی تان باشید.

خرداد

امروز روزی است که باید بدرخشید. با دیگران به خصوص در محیط کار در ارتباط باشید. پیشنهادی به شما می شود که باید سریع در مورد آن تصمیم بگیرید. این فرصت را اگر از دست بدهید رقبایتان به دست خواهند گرفت. در مورد رابطه عاطفی تان مثبت اندیش تر باشید. نگرانی می تواند هم روی رفتارهای شما و هم روی رفتارهای طرف مقابل تان تاثیر منفی بگذارد. بنابراین جسورانه و امیدوارانه تر قدم بردارید.

تیر

اکنون زمان آن است که روی پای خودتان بایستید. بنابراین باید مستقل باشید و اجازه ندهید دیگران در کار شما مداخله کنند. هر چه فکر می کنید که به نفع تان است را انتخاب کنید و همان راه را بروید. بین خود و فردی مانعی می بینید اما همه چیز ساده تر از آنچه فکرش را بکنید پیش خواهد رفت. کافی است که با موانع خودتان را نبازید. این کار هم به شما و هم به طرف مقابلتان انرژی می دهد. اعتماد به نفس کلید موفقیت شما در چنین روزی است.

مرداد

برای یک تصمیم گیری دودل هستید. با گوش دادن به ندای قلب تان به حقایق بیشتری پی خواهید بربنابراین به همان قدر که به منطق اهمیت می دهید، به احساسات درونی تان نیز توجه کنید. خواسته ای از شریک زندگی تان دارید اما در بیان آن خجالت می کشید. مطمئن باشید که طرف مقابل تان از این که به او اعتماد کردید، خوشحال خواهد شد. بنابراین صادقانه حرف تان را بزنید.

شهریور

با وجود این که سرتان به شدت شلوغ است اما امروز زمان خوبی است که باید به برنامه هایی که در سر دارید اختصاص دهید. حتی اگر به نتیجه واحدی نرسید نگران نشوید زیرا به تدریج فکرتان پخته می شود و به ایده آل هایتان نزدیک می شوید. چند وقتی است که رابطه عاطفی تان دچار تنش شده است. این تقصیر شماست که کم طاقت شده اید. شاید بد نباشد که کمی زمان را به تنهایی اختصاص دهید تا حالتان بهتر شود.

مهر
زمان خوبی برای در خانه ماندن نیست. دیدار دوستان تان در چنین روزی اتفاقات خوشی را برایتان رقم خواهد زد. بنابراین حتی اگر مجبورید نصف روز را کار کنید، شب را در کنار دیگران بگذارنید. فکری در سر دارید اما مدام این پا و آن پا می کنید. اگر حال دست به کار نشوید، در آینده ای نزدیک پشیمان خواهید شد. قبل از هر چیز باید اطلاعات تان را بالا ببرید تا هدفمندتر قدم بردارید. به زودی پولی به دست تان می رسد که یکی از گره های زندگی تان را باز می کند.

آبان

زمان خوبی نیست که وقت تان را روی جزییات بذارید. همین که روی کلیات تمرکز کنید کافی است. امروز فرصت هایی پیش رویتان قرار می گیرد که می توانید توانایی هایتان را به خوبی نشان دهید. بنابراین آن را از دست ندهید زیرا روی شرایط مالی تان نیز تاثیر خوبی خواهد گذاشت. همان قدر که شما در مورد رابطه عاطفی تان نگران هستید، شریک زندگی تان نیز می باشد. بنابراین تنها به این دلیل که احساسات خود را نشان نمی دهد، او را سرزنش نکنید. به جای آن به فکر راه حلی مشترک باشید.

آذر

برای رسیدن به هدف تان عجله دارید اما باید آرام قدم بردارید در غیر این صورت انرژی تان برای ادامه راه تمام خواهد شد. امروز از نظر فیزیکی احساس خوبی ندارید، اما بدانید که خانه نشسینی حال شما را بدتر خواهد کرد. هر چه بیشتر با دیگران در ارتباط باشید، بر روحیه تان تاثیر بهتری خواهد گذاشت. نسبت به موضوعی تردید دارید، بهتر است به خودتان زمان دهید تا واقعیت برایتان روشن شود، سپس تصمیم نهایی را بگیرید.

دی

هنوز خودتان را برای شروع کاری آماده نکرده اید. بهتر است کمی دیگر هم صبر کنید تا زمانی مناسب تر و شرایطی آرام تر برایتان فراهم شود. شما فرد به شدت منطقی هستید، برای هر اتفاقی به دنبال دلیل می گردید. اما امروز کمی از این زاویه دید خود پایین بیایید و مسایل را حسی تر بررسی کنید. اگر امروز با ندای قلب تان پیش روید، می توانید تصمیم درستی بگیرید. یک میهمانی در پیش دارید. اگر مجرد هستید، پیشنهادهای خوبی دریافت خواهید کرد.

بهمن

امروز خیلی سطحی مسایل را نگاه نکنید. هر چه نگاهتان عمیق تر باشد، بیشتر به نفع تان خواهد بود. اگر دوست دارید که رابطه مستحکم تری را با شریک زندگی تان داشته باشید، با احساس تر رفتار کنید. درست است که شما فرد رمانتیکی نیستید اما می توانید کمی انعطاف پذیرتر باشید. این رفتار به خود شما نیز احساس بهتری خواهد داد. برای خرید چیزی امروز بهترین زمان است. پس درنگ نکنید.

اسفند

اگر چه ناامید هستید اما امروز خبرهای خوبی خواهید شنید و دوباره انرژی تان را به دست خواهید آورد. با وجود تمام محدودیت ها، امروز خودتان را آزادتر بگذارید و با دیدی بازتر به اطراف تان نگاه کنید. اگر چه در مورد رابطه عاطفی تان نگران هستید اما نگرانی شما بی مورد است. شما برای شریک زندگی تان کم نمی گذارید، بنابراین نباید نگران چیزی باشید. به زودی تغییراتی در زندگی تان رخ می دهد که لبخند را بر لبان تان می نشاند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار