دو زن معلول در میان ۱۰۰ زن تأثیرگذار ۲۰۱۹
کد خبر: ۱۶۰۱۹۱
تاریخ انتشار: 2019 October 24    -    ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
بی بی سی فهرست بیش از ۱۰۰ زن الهام بخش و تأثیرگذار سال ۲۰۱۹ جهان را منتشر کرد که از جمله آن‌ها نویسنده ایرلندی «سیناد بورک» بود که در سخنرانی سال ۲۰۱۷ میلادی با صراحت از رنج‌های معلولیت گفت، طولی نکشید که او به یکی از با نفوذترین معلولان جهان تبدیل شد.

دو زن معلول در میان ۱۰۰ زن تأثیرگذار ۲۰۱۹«تابناک باتو» بی بی سی فهرست بیش از ۱۰۰ زن الهام بخش و تأثیرگذار سال ۲۰۱۹ جهان را منتشر کرد که از جمله آن‌ها نویسنده ایرلندی «سیناد بورک» بود که در سخنرانی سال ۲۰۱۷ میلادی با صراحت از رنج‌های معلولیت گفت، طولی نکشید که او به یکی از با نفوذترین معلولان جهان تبدیل شد و امسال نخستین شخص کوتاه قدی بود که روی جلد مجله جهانی مد و لباس «ووگ» رفت و نخستین تبلیغ صوتی خود با هدف به چالش کشیدن معلولیت را منتشر نمود.

دو زن معلول در میان ۱۰۰ زن تأثیرگذار ۲۰۱۹

 

دو زن معلول در میان ۱۰۰ زن تأثیرگذار ۲۰۱۹

شبکه بی بی سی همچنین شناگری به نام «بیثانی فرث» را در میان الهام بخش‌ترین‌ها انتخاب کرد. او یک شناگر است که در کودکی در استخر بزرگسالان سقوط کرده و از جراحت‌های متعددی رنج می‌برد، اما سرانجام بر ترس خود از آب غلبه کرد و با وجود کاستی‌ها در آموزش شنا، در سال ۲۰۱۲ میلادی در پارالمپیک لندن شرکت کرد و در حال حاضر چهار مرتبه، برنده مدال طلا شده و در این زمینه رکورد جهان را شکسته است. او یکی از منحصر به فرد‌ترین زنان ورزشکار انگلیسی در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو لقب گرفت.

دو زن معلول در میان ۱۰۰ زن تأثیرگذار ۲۰۱۹

او امسال هم در قهرمانی شنای لندن دو طلا برد و به دلیل خدماتش به شنا در سال ۲۰۱۷ به عنوان عضو نشان امپراتوری بریتانیا (MBE) تعیین گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار