جنایت پسر ۱۸ ساله‌ در افسریه
کد خبر: ۱۶۰۱۸۰
تاریخ انتشار: 2019 October 23    -    ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸

وقوع یک مورد نزاع منجر به درگیری در ساعت شش بعدازظهر دیروز به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد ودرپی آن عوامل کلانتری ۱۵۶ افسریه به محل اعلامی اعزام شدند. با حضور ماموران در محل مشاهده شد که درگیری میان دو جوان ۱۸ ساله رخ داده و درپی آن یکی از جوانان به شدت از ناحیه سینه دچار جراحت شده و به همین دلیل نیز جان خود را از دست داده است.

در همین راستا نیز ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و در نخستین گام متوجه شدند که مقتول با اصابت جسم تیز مصدوم شده و فوت کرده است. همچنین در ادامه مشخص شد که نزاع با فحاشی دو طرف به والدین یکدیگر آغاز شده و پس از آن منجر به درگیری فیزیکی و چاقوکشی شده است.

با کسب این اطلاعات و شناسایی متهم به قتل، محل سکونت این فرد شناسایی و تیمی از ماموران با دستور قضایی برای دستگیری وی وارد عمل شدند که همزمان با حضور ماموران در محل و آغاز صبحت با پدر متهم، متهم نیز وارد خانه شده و از سوی ماموران دستگیر شد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که برای متهم پرونده‌ای در کلانتری تشکیل شد و این فرد به همراه پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ معرفی شد، تا دیگر ابعاد این اقدام نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار