شاخص هایی که باید برای خرید بازدید سایت در نظر بگیریم
کد خبر: ۱۶۰۱۳۶
تاریخ انتشار: 2019 October 25    -    ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

این موضوع این مقاله است تا شما توانسته باشید خرید بازدید سایت خود را به صورت حرفه ای انجام داده باشید. توجه داشته باشید در صورتی که اقدام به خرید بازدید سایت نمایید و فاکتور های ارگانیک بودن این بازدید ها در آن رعایت نشده باشد، باعث پنالتی شدن سایت شما در رتبه کلمه ای که برای آن بازدید خریداری کرده اید میشود. ما bazdidyar.com را یک مرجع معتبر ارسال بازدید سایت معرفی مینماییم و به شما پیشنهاد میکنیم که از این سایت اقدام به خرید بازدید سایت خود اما چه شاخص هایی بازدیدیار را به بهترین سیستم ارسال بازدید سایت تبدیل کرده است ؟

موارد مختلفی باید برای خرید بازدید سایت گوگل رعایت شود که اگر این موارد به صورت صحیح انجام نشود خسارات بدی را به همراه خواهد داشت. اگر نمیخواهید ریسک کنید به شما روش های طبیعی افزایش بازدید سایت را پیشنهاد میکنیم ، هرچند که بازدید در موارد بسیار نادر منجر به پنالتی و جریمه از طرف گوگل میشود .

همانطور که مشخص است خرید بازدید سایت برای گوگل یک کار طبیعی نیست و برای اینکه بازدید ها طبیعی صورت بگیرد.

توجه داشته باشید در صورتی که در انتخاب سیستم خرید بازدید سایت موفق باشید ، سایت شما هم موفق خواهد بود و در صورتی که یک گروه اشتباه را برای خرید بازدید انتخاب کنید ، قطعا سایت شما در معرض پنالتی شدن قرار میگیرد.

شاخص های خرید بازدید سایت به صورت طبیعی

در صورتی که قصد خرید بازدید سایت به صورت طبیعی را دارید باید توجه داشته باشید که در این سیستم باید به صورت دقیق رفتار کاربر با هیچگونه تفاوتی طبیعی انجام شود.

این رفتار کاربر شامل کلیک بر روی لینک ها، زمان ماندگاری کاربر های مختلف می باشد که هر کاربر چه عکس العملی را در زمان ورود به سایت شما خواهد داشت.

همچنین از عوامل دیگر در طبیعی بودن بازدید های سایت می توان به آیپی های ورودی و سیستم هایی که به وسیله آن وارد سایت شما شده باشند اشاره داشت.

به طور مثال در صورتی که بعد از خرید بازدید سایت، بازدید هایی که به سایت شما ورودی داده میشود همه از یک سیستم عامل با یک ویندوز و یک نسخه مرورگر باشد، بدون شک این مورد از نظر گوگل یک بازدید طبیعی نخواهد بود.

شاخص هایی که باید برای خرید بازدید سایت در نظر بگیریم

خرید بازدید سایت

در ساختار یک بازدید واقعی باید کلیک بر روی دکمه برگشت، جست و جوی برند و ماندگاری که کاربر خواهد داشت به صورت متغیر طبیعی ایجاد شده باشد.

با استفاده از سیستم های خرید بازدید سایت می توانید نرخ کلیک خود را افزایش بدهید و در نتیجه بانس ریت شما نیز کاهش پیدا خواهد کرد زیرا که می توانید مشخص کنید بازدید کننده بین چند ثانیه تا چند ثانیه داخل سایت شما به صورت متغیر ماندگاری داشته باشد.

همچنین برای موضوع برندینگ شما سیگنال های مثبتی ایجاد میشود در صورتی که برای برندینگ، هیچ هزینه ای را پرداخت نکرده اید.

پس اگر به دنبال یک راه برای افزایش پیدا کردن رتبه های سایتتان با هزینه بسیار کم هستید، انتخاب یک گروه حرفه ای برای خرید بازدید سایت انتخابی مناسب خواهد بود.

توجه داشته باشید که داشتن یک بانس ریت کم و همچنین ماندگاری بالای کاربر در سایت از فاکتور های مهم سئو برای بهبود رتبه های سایت می باشد.

برای اینکه در خرید بازدید سایت خطر کمتری را انجام داده باشید و از پنالتی شدن سایت نیز جلوگیری کنید می توانید برای خرید بازدید از سایت های معتبری مثل ایزی ویزیتورز در این زمینه استفاده کنید.توجه داشته باشید که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است ، پس در خرید بازدید سایت گوگل محتاط باشید. اما چه راه هایی را میتوان جایگزین خرید بازدید سایت نمود ؟

مدتی پیش در ردیت یک بحث جالب در این زمینه راه افتاد که به شما پیشنهاد میکنم حتما آن را مطالعه نمایید. برای مطالعه کلیک کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار