خرید لوازم یدکی خودرو با ماشین نو
کد خبر: ۱۶۰۱۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 23    -    ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

تقریبا بخش قابل توجهی از رانندگان هیچ تجربه و آشنایی با قطعات خودرو خود ندارند در نتیجه معمولا در هنگام خرید لوازم یدکی امکان تشخیص قطعات اصل و یا بررسی قیمت‌های بازار را نخواهند داشت.

خرید لوازم یدکی خودرو با ماشین نو

در چنین مواقعی وجود یک فروشگاه مطمئن که قطعات با کیفیت را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد بسیار احساس می‌شود. ماشین نو یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی است که با بررسی نیازها و تجربه خرید مشتریان در بازار فیزیکی شیوه‌ای متفاوت و نوآورانه در فروش قطعات یدکی خودرو را ابداع کرده است.

آسان ترین راه خرید لوازم یدکی اصل

هیچ خودرویی با لوازم یدکی تقلبی نمی‌تواند مدت زیادی بی عیب و نقص به حرکت خود ادامه دهد. حتی یک برف پاک کن ساده نیز اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد در روزهای بارانی حسابی راننده را به دردسر می‌اندازد. تقریبا هیچ راننده‌ای را نمی‌توان پیدا کرد که از لوازم یدکی تقلبی در بازار گلایه نداشته باشد. بنابراین، به نظر می‌رسد که پس از خرابی خودرو، یافتن لوازم یدکی اصل با قیمت مناسب دومین معضل دارندگان خودرو باشد.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ماشین نو با درک این نیاز محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا به مشتریان عرضه می‌کند. این ضمانت کاملا جنبه اجرایی دارد چرا که مشتریان در صورت راضی نبودن از کیفیت کالا و یا مغایر بودن آن با محصول اصلی می‌توانند تا هفت روز پس از خرید کالای خود را بازگردانند.

خرید لوازم یدکی خودرو با ماشین نو

ارزان ترین لوازم یدکی را از کجا بخریم؟

به طور حتم یافتن لوازم یدکی اصل تنها نیاز مشتریان نخواهد بود. در واقع در شرایط کنونی بازار و نوسان دائمی قیمت‌ها، هستند فروشگاه‌هایی که لوازم یدکی اصل را با قیمت بالایی به فروش می‌رساند. حتی محصولاتی مانند لوازم یدکی پراید نیز در بازار امروز ممکن است با رقم‌های سرسام آوری به فروش رسند. در نتیجه ممکن است قدرت خرید برخی مشتریان اجازه پرداخت چنین رقم‌هایی را به آنها ندهد و آنها را وادار به خرید لوازم یکی مشابه و غیر اصل کند.

ماشین نو با رعایت کامل حقوق مشتریان کلیه لوازم یدکی موجود در فروشگاه خود را با تضمین بهترین قیمت به فروش می‌رساند. از این رو، می‌توان با خیالی آسوده لوازم یدکی مورد نیاز خود را از این فروشگاه خریداری کرد. این تجربه وقتی با ارسال رایگان خریدهای بالاتر از 300 هزار تومان برای مشتریان تهرانی همراه باشد قطعا لذت بخش‌تر خواهد بود.

خرید لوازم یدکی خودرو با ماشین نو

ماشین نو بازارچه‌ای برای کمیاب‌ترین لوازم یدکی

یکی از معضلات فعلی بازار قطعات خودرو نایاب شدن ناگهانی برخی لوازم است. این مشکل به مدل‌های خاصی از خودرو محدود نمی‌شود و حتی گاهی گریبان لوازم یدکی پراید یعنی یکی از پر تیراژترین خودروهای داخلی را هم می‌گیرد. در چنین شرایطی مشتریان چاره‌ای جز گشتن تمام فروشگاه‌های دور و نزدیک را ندارد و گاهی هم ناچار به خرید لوازم یدکی تقلبی می‌شوند.

فروشگاه اینترنتی ماشین نو با ارتباط گسترده خود با عرضه کنندگان و تولیدکنندگان لوازم یدکی و ایجاد یک بازارچه آنلاین توانسته یک سیستم خودکار استعلام قیمت را راه اندازی کند. این سامانه موجب شده تا در فروشگاه ماشین نو هیچ قطعه‌ای ناموجود نباشد. یعنی مشتریان می‌توانند برای لوازم یدکی فاقد قیمت نیز از سیستم استعلام قیمت استفاده کنند و پس از دریافت قیمت محصول از طریق پیامک آن را خریداری کنند.

طبیعی است که در چنین شرایطی قیمت ارائه شده پایین‌ترین قیمت موجود در بازار خواهد بود چراکه ماشین نو این قیمت را از طیف گسترده‌ای از تامین کنندگان لوازم یدکی استعلام کرده است.

افزون بر مزایای یاد شده، یکی از مزیت‌های خرید لوازم یدکی از فروشگاه اینترنتی ماشین نو ارسال سریع سفارشات به اقصی نقاط ایران است. این فروشگاه برای تمامی سفارش‌های خود از سیستم ارسال سریع استفاده می‌کند. در نتیجه زمان ارسال به بخش قابل توجهی از شهرهای ایران به 24 ساعت و در برخی شهرهای چند مسیره به 48 تا 72 ساعت کاهش یافته است. واضح است با چنین سرعتی، سفارش مشتریان تهرانی در همان روز ارسال خواهد شد. همچنین این فروشگاه، امکان پرداخت در محل تا سقف یک میلیون تومان را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن حبیبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
0
0
واقعا سایت هایی مثل ماشین نو . ویراژ . یدک یار کار فوق العاده ای توی حوزه لوازم یدکی انجام میدن امیدوارم همیشه موفق باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار