استفاده از تلفن همراه در حمام، قربانی گرفت
کد خبر: ۱۵۹۹۸۵
تاریخ انتشار: 2019 October 22    -    ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

به نقل از العربیه؛ یک زن ۳۰ فرانسوی که تلفن همراه خود را هنگام استحمام، به شارژ زده بود، در اثر سقوط تلفن متصل به برق درون وام، دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.

این زن که مادر ۴ فرزند بود، در اثر سقوط تلفن همراهش به درون وان دچار صدمات جدی ناشی از برق گرفتگی شد و پس از آنکه تلاش پزشکان برای نجات او راه به جایی نبرد، جان باخت.

این زن پس از آنکه دچار برق گرفتگی شد به سرعت به بیمارستان نزدیک محل زندگی‌اش در شمال فرانسه منتقل شد، ولی شدت آسیب وارده به حدی بود که تلاش پزشکان برای نجات او بی‌نتیجه ماند.

این اولین بار نیست که فردی به دلیل همراه داشتن موبایل هنگام استحمام جان می‌بازد، در سال گذشته نیز یک زن فرانسوی دیگر به دلیلی مشابه جان باخت.

بیشترین مرگ‌های مرتبط با تلفن همراه در نتیجه سقوط از ارتفاع هنگام گرفتن عکس‌های سلفی رخ می‌دهند. در اکتبر ۲۰۱۸ یک زن پرتغالی ۴۴ ساله هنگامی که می‌خواست در طبقه ۲۷ یک ساختمان در شهر پاناما در ایالت فلوریدا عکس سلفی بگیرد، از ارتفاع سقوط کرد و جان باخت.

یکی از عجیب‌ترین مرگ‌های مرتبط با تلفن‌های همراه در اکتبر ۲۰۱۸ در شهر ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی رخ داد و اختلاف دو دوست آسیایی مقیم این شهر، بر سر اینکه چه کسی از شارژر موبایل استفاده کند، موجب کشته شدن یکی از آن‌ها شد.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار