زرتشت به کلاس درس بازگشت
کد خبر: ۱۵۹۹۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 21    -    ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن زرتشت دانش‌آموز کلاس یازدهم مدرسه‌ای در منطقه یک تهران در اعتراض به برخورد و تنبیه فیزیکی معلمش در مدرسه کنار خیابان ولیعصر نشسته بود و روی کاغذی که کنارش قرار داشت به این رفتار معلمش اعتراض کرده بود، او می‌خواست با این کار صدای خود را به دیگران برساند.

زرتشت به کلاس درس بازگشت

البته در همان روزها مسئولان آموزش‌و‌پرورش نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و اعلام کردند که به‌طور جدی به این موضوع رسیدگی می‌کنند. حالا بعد از پنج روز سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرده است: موضوع را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که تخلفاتی از سوی معلم و مدیر مدرسه انجام شده است که این تخلف در وزارت آموزش و پرورش رسیدگی می‌شود.

وی تأکید کرد: دیروز مدیرکل وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان با خانواده و مدیر مدرسه جلسه داشتند، در این جلسه موضوع به‌طور جدی مورد واکاوی قرار گرفت و مشخص شد که دبیر شیمی به دانش‌آموز سیلی زده است و در واکنش دانش‌آموز لفظ ناپسندی گفته است البته بعد از این اتفاق رفتار مناسبی از سوی مدیر مدرسه برای برخورد با دانش‌آموز انجام نشده است. همین موضوع موجب اعتراض دانش‌آموز شد. با این همه حالا دانش‌آموز به مدرسه برگشته است و از نظر ما تخلف از سوی مدیر و معلم انجام شده است که پیگیری می‌کنیم.

روزنامه ایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
3
15
ما دهه 50 و60 چقدر بدبخت بودیم اگه معلم می زد و توخونه یا خیابون می گفتیم اونها هم ما رو می زدند چه سوسولند این نسل دستامون رو رو شونه های کیا می خواهیم بزاریم و از زمین بلند شویم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار