رکوردشکنی فالوئر‌های هالیوودی معروف در اینستاگرام
کد خبر: ۱۵۹۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 21    -    ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
سایت رسمی رکورد‌های جهانی گینس اعلام کرد «جنیفر آنیستون» توانسته رکورد جدیدی را در پیج اینستاگرامی اش ثبت کند، به طوری که تعداد فالوئر‌های او فقط در ۵ ساعت و ۱۶ دقیقه، به یک میلیون فالوئر رسیده است. پیش از این پیج مشترک پرنس «هری» و همسرش «مگان مارکل» توانسته بود، تنها در شش ساعت فالوئر‌هایی بیش از یک میلیون جذب کند.

رکوردشکنی فالوئر‌های جنیفر آنیستون در اینستاگراماختصاصی تابناک باتو؛ سایت رسمی رکورد‌های جهانی گینس اعلام کرد «جنیفر آنیستون» توانسته رکورد جدیدی را در پیج اینستاگرامی اش ثبت کند، به طوری که تعداد فالوئر‌های او فقط در ۵ ساعت و ۱۶ دقیقه، به یک میلیون فالوئر رسیده است. پیش از این پیج مشترک پرنس «هری» و همسرش «مگان مارکل» توانسته بود، تنها در شش ساعت فالوئر‌هایی بیش از یک میلیون جذب کند.

 

رکوردشکنی فالوئر‌های جنیفر آنیستون در اینستاگرام

حساب اینستاگرامی جنیفر آنیستون، پس از گذشت یک روز از راه اندازی ۱۱.۴ میلیون نفر فالوئر به دست آورد. سخنگوی فیس بوک در بیانیه‌ای گفت: ما خوشحالیم این دوست (جنیفر آنیستون) بخشی از جامعه اینستاگرام شده است.

رکوردشکنی فالوئر‌های جنیفر آنیستون در اینستاگرام

آنیستون در اینستاگرام اش، عکسی از خود با پنج دوست دیگرش را منتشر کرد و درباره این عکس اظهار داشت: اکنون ما در اینستاگرام نیز دوست هستیم. عکس او یک روز پس از انتشار، بیش از دوازده میلیون لایک خورد. به علاوه او یک عکس هم از کودکی اش به عنوان تصویری نوستالژیک منتشر کرد و به مقایسه چهره خود در گذشته و حال پرداخت، این عکس هم با استقبال کاربران روبرو شد.

رکوردشکنی فالوئر‌های جنیفر آنیستون در اینستاگرام

گفتنی است در نظرسنجی هفته‌نامه پیپل (People) جنیفر آنیستون به عنوان زیباترین زن جهان در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد. او بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ همسر برد پیت بود. سپس از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ با جاستین ثرو وارد رابطه شد و در سال ۲۰۱۵ با یکدیگر ازدواج کردند و در فوریه ۲۰۱۸ جدا شدند.

رکوردشکنی فالوئر‌های جنیفر آنیستون در اینستاگرام

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
2
3
خوشحالم از این هیاهو دورم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار