فال روزانه دوشنبه 29 مهر 1398
کد خبر: ۱۵۹۹۰۳
تاریخ انتشار: 2019 October 21    -    ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 29 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فرد خوش بینی هستید، از این رو بهترین ها پیش پایتان، به خصوص در چنین سالی، قرار می گیرد. اگر می خواهید از نظر مالی و در حرفه تان پیشرفت کنید، با انرژی بیشتری هدف هایتان را دنبال کنید. درست است که تجربه های زیادی دارید اما سعی کنید که بر مهارت هایتان بیافزایید. از توانایی هایتان بیشتر استفاده کنید و آنها را به دیگران نیز نشان دهید. نسبت به اطرفیان تان مهربان تر باشید و وقت بیشتری را به آنها اختصاص دهید. در همین روابط عاطفی پیشنهادهای خیلی خوبی را دریافت خواهید کرد. به زودی یکی از گره های زندگی تان باز خواهد شد و یکی از بزرگ ترین نگرانی هایتان برطرف می شود. امسال سالی پر از هیجان و مسافرت خواهید داشت. سعی کنید که از طبیعت برای از بین بردن تنش های روزمره تان استفاده کنید. ماههای دی، اسفند و اردیبهشت از بهترین ماههای امسال شما خواهند بود.

فروردین

امروز انگیزه لازم را دارید تا برای آینده تان برنامه ریزی کنید زیرا خبر خوبی را می شنوید که مدت هاست منتظرش بوده اید. اجازه ندهید موانعی که بر سر راهتان وجود دارد شما را از پیشرفت بازدارد. به جای تجزیه و تحلیل و نقد زندگی دیگران سعی کنید به خودتان و تصمیم هایی که می گیرید، نگاهی بیاندازید. شما دارایی های زیادی دارید، فقط کافی است که به آنها دقیق تر نگاه کنید و برای بهبودشان تلاش کنید. امروز از فردی که دوستش دارید، پیغامی عاشقانه دریافت خواهید کرد.

اردیبهشت

تصور می کنید که مسائل آن طور که شما می خواهید، پیش نمی روند اما باید کمی صبر کنید تا نتیجه تلاش هایتن را ببینید. حتی اگر منطق تان چیزی را رد کرد، به دلتان رجوع کنید. شما در رابطه ای عاطفی به سر می برید، اگر چه عشق شما آتشین نیست اما نهایت لذت را از آن می برید. پس نگذارید که مشکلات کوچک سد راهتان شود. در عشق هر چه انعطاف پذیرتر باشید، بهتر است.

خرداد

اگر از نظر فیزیکی حس خوبی ندارید، دیرتر به بیرون از خانه بروید. کمی استراحت می تواند انرژی لازم را برای باق روز به شما دهد. امروز بیش از همیشه می توانید با حرف هایتان بر دیگران تاثیر مثبت بگذارید. بنابراین در محیط کار یا روابط عاطفی تان خودی نشان دهید. اگر به دنبال برقراری آرامش میان خود و معشوق تان می گیردید، باید آن را در وجود خودتان جستجو کنید نه طرف مقابل. اگر شما تغییر کنید، مطمئن باشید که رابطه و به تبع طرف مقابل تان هم تغییر خواهد کرد.

تیر

این روزها بیش از اندازه دست و دل باز شده اید و حساب کارت بانکی تان از دست تان در رفته است. سعی کنید که امروز با یک حساب کتاب دوباره به دخل و خرج هایتان نظم دهید در غیر این صورت در اواخر ماه دچار مشکل خواهید شد. امروز در محیط کار به جای این که تنها روی یک چیز تمرکز کنید، به فعالیت های گوناگون بپردازید. تنوع در چنین روزی می تواند روحیه شما را از این رو به آن رو کند. زمان خوبی برای دیداری عاشقانه با فردی که دوستش دارید، فراهم شده، آن را از دست ندهید.

مرداد

از دست فردی که تلش های شما را نادیده گرفته، ناراحت هستید و ترجیح می دهید که دست از تلاش بردارید. اما نباید ناامید شوید، بالاخره روزی شما نیز نتیجه تلاش هایتان را خواهید گرفت. فقط کافی است که ارتباط تان را بیشتر کنید و کمرویی را کنار بگذارید. به نظر می رسد امروز برای شما ساخته شده است. از نظر عاطفی احساس قدرت می کنید. از این رو بهترین فرصت است تا به فردی که دل شما را برده، ابراز علاقه کنید. متاهل ها نیز بهتر است که خودشان را برای یک هیجان آماده کنند.

شهریور
موضوعی احساسات شما را تحریک کرده است اما بهتر است که آنها را کنترل کنید و با منطق پیش روید. هر چه آگاهانه تر قدم بردارید، موفق تر خواهید بود. امروز را به جای این که برای دیگران مفید باشید، به خود و علاقمندی های تان اختصاص دهید. به کافی شاپ مورد علاقه تان بروید یا کمی ورزش کنید. آنچه باید امروز در اولویت شما باشد، خودتان است. تلفنی در انتهای روز به شما می شود که حاوی خبرهای خوب است، آنچه مدت ها انتظارش را می کشیدید.

مهر

احساس می کنید که امروز هیچ چیز سر جایش نیست. این موضوع ممکن است کمی روی اعصاب تان باشد اما بهتر است که خونسردی خود را حفظ کنید و به کار خودتان برسید. مهم نیست که در اطراف شما چه اتفاقاتی رخ می دهد، مهم خود شما هستید که باید تمرکزتان را حفظ کنید. در رابطه عاطفی تان کمی دودل شده اید. تا زمانی که با خود صادق باشید هیچکس نمی تواند سد راهتان شود، بنابراین بدون توجه به حرف دیگران، راهی که فکر می کنید درست است را بروید.

آبان
رازی را در سینه دارید که امروز مثل بغض می ترکد و شما کمی احساس سبکی می کنید. هفته های گذشته سختی های زیادی را پشت سر گذاشته اید اما امروز سرشار از انرژی و شور زندگی خواهید شد. با شریک زندگی یا دوستان تان برای رفتن به بیرون از خانه برنامه ریزی کنید و کمی خوش بگذرانید. فردی با شما تماس می گیرد و درخواستی از شما می کند اما به او روی خوش نشان نمی دهید. شاید بد نباشد که کمی رفتارتان را تغییر دهید و انعطاف پذیرتر باشید. کمک به او برای شما هم فوایدی را به همراه خواهد داشت.

آذر

مدتی ست در روابط عاطفی خود دچار مشکل شده اید و برای رهایی از آن کمک می خواهید. در این که شرایط سختی را پشت سر گذاشته اید، شکی نیست اما نباید آن را بیش از حد بزرگ جلوه دهید. بهتر است با خودتان رو راست باشید و برای رفع آن تلاش کنید. از افرادی که به شما انرژی منفی می دهند، کاملا دوری کنید زیرا تنها شرایط شما را بدتر می کنند. اگر قصد نزدکی به فردی را دارید، با احتیاط عمل کنید تا مشکلی پیش نیاید. به زودی خبرهای خوبی را خواهید شنید.

دی

اگر چه طرافیان تان درگیر خبرهای اخیر هستند اما بهتر است که شما امید خود را از دست ندهید و بدون توجه به آنها کارتان را انجام دهید. شاید امروز بهترین روزتان نباشد اما بدین معنی نیست که باید دست از تلاش هم بردارید. مطمئن باشید که با سخت کوشی به هدف تان خواهید رسید. اگر مجرد هستید، فردی را که به او علاقه دارید، پس از مدت ها ملاقات می کنید و حرف هایی بهم می زنید که آتش عشق را در دل هردویتان روشن خواهد کرد.

بهمن

در حال حاضر شرایط شما آنطور که می خواهید پیش نمی رود اما شما قدرت این را دارید که شرایط بد را به بهترین نحو تغییر دهید. پس به جای در انتظار بودن، خودتان دست به کار شوید. حتما لازم نیست که تغییر بزرگی ایجاد کنید، تغییرات کوچک هم می تواند تاثیرگذار باشند. عشق زندگی تان مشکلی دارد که آن را از شما پنهان می کند، بد نیست کمی بیشتر به اطراف تان توجه کنید. یک گفتگو با او در محیطی رمانتیک داشته باشید تا او هم درد دلش را به شما بگوید.

اسفند

شما فردی هستید که همیشه به روی دگران لبخند می زنید، اما لازم نیست این روزها که حال خوشی ندارید، تظاهر به خوب بودن کنید. دیگران نیز شما را درک خواهند کرد، پس خودتان واقعی تان باشید تا حالتان بدتر از این نشود. امروز مدام با مخالفت دیگران روبه رو می شوید بنابراین زمان خوبی برای برقراری ارتباط با دیگران نیست. تنهای می تواند بهترین درمان برای شما باشد. به زودی تلفنی به شما می شود که نور امیدی را در دلتان روشن می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار