فال روزانه یک شنبه 28 مهر 1398
کد خبر: ۱۵۹۸۰۵
تاریخ انتشار: 2019 October 20    -    ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

سالی سرشار از مهر و محبت را در پیش‌رو دارید و با اخلاق خوش، دل افراد زیادی را به‌دست خواهید آورد. این سال، سال عشق‌و‌عاشقی است و اگر تاکنون به کسی دل نداده‌اید در سالی که پیش‌رو دارید دلباخته کسی خواهید شد و از جان و دل عاشقش می‌شوید. ماه آبان که در پیش‌رو دارید را به فکر و تأمل اختصاص دهید و تا می‌توانید دانش خود را افزایش دهید، زمانی که برای ارتقای خود قائل شده‌اید بی‌نتیجه نمی‌ماند و آذر یا دی‌ماه امسال موقعیت بسیار خوبی برای شما فراهم می‌شود که با تکیه بر اندوخته فکر و دانش، از این فرصت به‌بهترین نحو ممکن می‌توانید استفاده کنید. در بهمن‌ ماه شرایطی برای مسافرت فراهم می‌شود و می‌توانید به جاهایی بروید که تاکنون آرزوی سفر به این مکان‌ها را داشته‌اید. اسفند ماه امسال یکی از نزدیکان به شما رو می‌کند و رازی مهم را در میان می‌گذارد. از اعتمادی که این دوست به شما داشته تشکر کنید و راز او را هرگز به کسی افشا نکنید، چرا که برملا کردن راز این دوست، دردسرهای زیادی را برای شما به‌دنبال دارد و وارد ماجرایی می‌شوید که آرزو می‌کنید ایکاش این راز را برملا نمی‌کردید. فروردین سال آینده را به رسیدگی به خودتان اختصاص دهید و تا می‌توانید استراحت کنید. دوستان شما در ماه خرداد به کمک‌تان نیاز دارند و دست یاری به سمت آنها دراز کنید.

فروردین

روز بسیار خوشی را در پیش‌رو دارید و احساس می‌‌کنید از درودیوار شادی و خوشی برای شما می‌بارد. حیف است که این احساس را به تنهایی تجربه کنید و دوستان و آشنایان را برای شام به‌ منزل خود دعوت کنید تا حسابی دور هم باشید و خوش بگذرانید. از آن دسته افراد خوش و بذله‌گویی هستید که همیشه به فکر شادی و خنده دیگران هستند. در نتیجه تا می‌توانید برای دوستان خود لطیفه تعریف کنید و دل آنها را شاد نمایید. فراموش نکنید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و اکنون که حسابی سر کِیف هستید، دیگران را نیز مهمان این خوشی کنید.

اردیبهشت

امروز از آن روزها است که باید به تفکر اختصاص دهید و درباره آینده‌تان حسابی فکر کنید. مدتی است احساس می‌کنید چیزی از درون شما را می‌خورد اما دلیل این نگرانی را تشخیص نمی‌دهد. به‌این‌ترتیب پیشنهاد می‌‌کنیم اگر اهل مدیتیشن هستید، ساعتی ار روز را مراقبه و مدیتیشن کنید چه بسا به‌دلیل نگرانی خود پی‌ببرید. مدت‌ زیادی است که به طبعیت سر نزده‌اید و به‌‌همین دلیل احساس دل‌مردگی می‌کنید، امروز وقتی را برای گشت‌و‌گذار در پارک یا بیرون از شهر اختصاص دهید و با طبیعت آشتی کنید. مطمئن باشید وقت‌گذراندن در پارک، بیشتر از قدم زدن در پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری حال شما را خوب می‌کند.

خرداد

فرد بسیار خلاقی هستید و امروز خلاقیت شما به اوج رسیده است، اما به‌اندازه‌ای گرفتار کارهای منزل و محل‌کار هستید که فرصتی برای خلاقیت و ابداع کارهای جدید دست نمی‌دهد. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید روشی جدیدی برای رسیدگی به کارها پیدا کرده‌اید و فکر تازه‌ای در سر دارید. این فکرها را روی کاغذ بنویسید و مطمئن باشید روزی فرا می‌رسد که به کمک همین تفکرات، گره‌ای از کار شما باز شود. از خلاقیت خود کمک بگیرید و اجازه ندهید کارهای روزمره تفکر خلاقیت شما را نابود کند، اگر فرصت دست داد، چند ساعتی با خودتان خلوت کنید، به شما قول می‌‌دهیم از تنهایی و خلوت باخود احساس خوبی پیدا خواهید کرد.

تیر

از آن دسته افرادی هستید که همیشه به‌اندازه‌ای غرق جزئیات می‌شوید که نگرش کلی به کارها را فراموش می‌کنید. به‌همین دلیل آنقدر به جزئیات زندگی حرفه‌ای خود توجه کرده‌اید که حساب زندگی شخصی‌تان از دست شما در رفته و تعادل خوبی میان کار و زندگی ندارید. در اینکه توجه به جزئیات اهمیت زیادی در زندگی دارد هیچ شکی نداریم، اما گاهی اوقات بهتر است وسواس‌ به‌خرج ندهید و با دیدی کلی به کار و زندگی نگاه کنید. در غیر این‌صورت زندگی شخصی شما به‌خطر خواهد افتاد.

مرداد

روزهای بسیار شلوغ و پرکاری را پشت‌سر گذاشته‌اید و امروز اصلاً حوصله کار ندارید و می‌‌خواهید استراحت کنید. به‌اندازه‌ای خسته هستید که حتی حوصله ندارید جواب سلام دوستان و اعضای فامیل را بدهید. نگران چنین رفتاری نباشید چرا که دوستان و اعضای خانواده کاملاً در جریان سختی‌هایی که گذرانده‌اید هستند و امروز به شما کمک می‌کنند تا حسابی استراحت کنید. امروز کاری از دست شما برای حل مشکلات بر نمی‌آید و فردا هم روز خدا است. در نتیجه حل مشکلات را به روزهای آینده موکول کنید. در یکی دو هفته آینده خبر بسیار خوشی به‌دست شما می‌رسد، این خبر به‌اندازه‌ای خوش است که تمام مشکلات را فراموش خواهید کرد.

شهریور
دوست عزیزی دارید که مدت‌ها است خبری از او بدست شما نرسیده و حسابی دلتنگ‌اش هستید. امروز این دوست عزیز به‌دیدار شما می‌آید. در نتیجه فرصت مناسبی را برای گفت‌و‌گو با این دوست قدیمی کنار بگذارید تا با خیال راحت بنشینید و از روزهای خوش گذشته صحبت کنید.

مهر

مدتی است که گرفتاری‌های زندگی شما را از ابراز محبت به اعضای خانواده بازداشته است، امروز زمان جبران فرا رسیده و حتی اگر آب دست‌تان است زمین بگذارید و به اعضای خانواده رسیدگی کنید. محبت شما برای آنها بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید ارزشمند است و اعتماد به‌نفس اعضای خانواده را افزایش می‌دهد. یکی از دوستان یا فامیل به کمک شما نیاز دارید،‌ دست رد به سینه او نزنید و هرکاری که از دست‌تان برمی‌‌آید را برای او انجام دهید. مطمئن باشید این رفتار شما نادیده گرفته نخواهد شد و دوست‌ شما در فرصت مناسب، لطفی که به‌ او کرده‌اید را جبران خواهد کرد.

آبان

امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید حس‌و‌حال اطرافیان را بیشتر از همیشه می‌فهمید و به‌‌همین دلیل نیز می‌خواهید وقت بیشتری برای حل مشکلات دیگران اختصاص دهید. اما امروز روزی نیست که به‌فکر بازکردن گره‌ای از مشکلات دیگران باشید، چرا که به‌اندازه کافی گرفتاری دارید. در نتیجه برنامه‌هایتان را طوری تنظیم کنید که از حس و حالی که دارید برای پیش‌برد کارها کمک بگیرید.

آذر

احساس می‌‌کنید فرد خلاقی هستید اما هرگز فرصت دست نداده‌ تا این خلاقیت را امتحان کنید و به‌همین دلیل نیز فکر می‌کنید که حق شما خورده شده و کسی به استعدادتان پی‌نبرده است. امروز زمان آن رسیده که خودتان را دست‌کم نگیرید و در زمینه‌ای که فکر می‌کنید استعداد و خلاقیت دارید، مشغول به کار شوید. به شما قول می‌دهیم کاری که انجام می‌دهید نظر اطرافیان را جلب می‌کند و بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را برای ادامه کار تشویق خواهند کرد.

دی

از دست دوستی حسابی دلخور شده‌اید و مدتی است که با او حرف نمی‌زنید یا به او کم‌محلی می‌کنید. امروز بهترین زمان برای کنار گذاشتن دلخوری‌ها است. گذشته‌ها گذشته‌ است و پیشنهاد می‌‌کنیم کینه‌ها را کنار بگذارید و با دوستی که زمینه دلخوری شما را فراهم کرده از باب دوستی وارد شوید. به قول قدیمی‌ها محبت، محبت می‌آورد و مطمئن باشید این دوست نیز مدت زیادی است که منتظر بود کسی پا پیش بگذارید و زمینه آشتی شما را فراهم کند.

بهمن

امروز از آن روزها است که قصد کرده‌اید به‌بازار بروید و تا آخرین ریال حساب‌بانکی‌تان را خرج کنید. اما حرف ما را زمین نیاندازید و امروز قید خرید را بزنید، چرا که مشکلات زندگی باعث شده تا حوصله‌تان سر برود و برای تنوع و تغییر روحیه به‌خرید بروید. خریدی که از روی عجله انجام شده باشد، خرید درست‌و‌درمانی نیست و مطمئن باشید که در آینده پشیمان خواهید شد. درعوض به‌جای رفتن به مجتمع‌های تجاری، فرصتی را به مراقبه و تفکر در خصوص مشکلات زندگی اختصاص دهید و مطمئن باشید شرکت در کلاس یوگا یا ورزش‌هایی از این دست، حال شما را از هر خریدی بهتر می‌کند.

اسفند

روز عجیبی را در پیش‌رو دارید و بدون آنکه دلیل خاصی داشته باشد، حسابی احساساتی شده‌اید و می‌خواهید سفره دل‌تان را پیش هرکسی باز کنید. اما بهتر است جلوی خودتان را بگیرید و راز دل‌‌تان را پیش هرکسی افشا نکنید. تنها اعضای خانواده هستند که می‌توانید روی آنها حساب‌باز کنید و اگر ازدواج کرده‌اید یا معشوق و دلداری دارید، بعدازظهرِ امروز دست او را بگیرید و بیرون بروید تا در شرایطی مناسب رازی که مدت‌ها است در سینه نگه‌داشته‌اید را با او در میان بگذارید. در یکی دو هفته آینده جلسه کاری مهم، یا مهمانی رسمی باشکوهی درپیش‌رو دارید، از هم‌ اکنون آماده این مراسم باشید، چرا که در این مراسم خبرهای خوشی به‌دست شما خواهد رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار