ترمز مجریِ هتاک را بکشید
کد خبر: ۱۵۹۴۳۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 15    -    ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰

در صداوسیما چه خبر است که اینطور به سرمایه‌های ارزشی چوب حراج زده می‌شود و مجریان آن ابایی از شوخی‌های تمسخرآمیز با اسطوره‌های ورزش ایران ندارند؟

خروجی ارزشی صداوسیما را به هیچ عنوان نمی‌توان مشاهده کرد. برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سوم سیما یکی از همین برنامه‌هاست، برنامه‌ای که صحبت‌های تمسخرآمیز مجری‌اش بارها حاشیه‌ساز شده است و این مجری همچنان وقیح‌تر از قبل به توهین به بزرگان ورزش ایران ادامه می‌دهد و در این راه هیچ مرز اخلاقی را برای خودش قائل نیست.

صبح امروز عباس کلهر مجری برنامه سلام صبح بخیر به بهانه نزدیک شدن کریستین رونالدو به گل‌های علی دایی که رکوردار گل‌های ملی در جهان است، در صحبت‌های توهین آمیز، اسطوره فوتبال ایران و آسیا مورد تمسخر قرار داد و به او پیشنهاد داد با پرداخت ۵ میلیون، شناسنامه اش را کوچکتر کند و از تیم نوجوانان دوباره شروع کند و گل‌های ملی اش را به عددی برساند که رونالدو دیگر تهدیدی برای شکستن رکوردش نباشد!

به سخره گرفتن رکورد علی دایی در حالی است که در هر کشور دیگری اسطوره‌ای مانند دایی را روی سرشان می‌گذارند و از اینکه یک ورزشکار از کشورشان توانسته به چنین سطحی از موفقیت برسند، داستان سرایی‌ها می‌کنند و آن را در سطح جهان حلوا حلوا می‌کنند. در ایران، اما با اسطوره‌ای مانند دایی چه رفتاری داریم؟ با تمام انتقاداتی که به برخی رفتار دایی شاید وارد باشد، او یکی از بزرگترین ورزشکاران و چهره‌های مشهوری است که در خیلی از کشورهای دنیا، ایران را با نام او می‌شناسند.

حال در برنامه‌ای در شبکه سوم به جای به رخ کشیدن افتخارات دایی و بیان اینکه رکوردی از خودش به جا گذاشته که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال دنیا هنوز به آن نرسیده، شروع می‌کنیم به با تمسخرآمیزترین ادبیات به توهین به دایی و به او پیشنهاد می‌کنیم که بیاید شناسنامه اش را کوچک کند و باز هم برای ایران گل بزند تا رونالدو رکوردش را نزند.

البته دایی خیلی بزرگتر از مجری بی ادب برنامه سلام صبح بخیر است و به کار بردن چنین ادبیاتی درباره او در تلویزیون، نه تنها شان دایی را پایین نمی‌آورد بلکه دود آن مستقیم در چشم صداوسیما می‌رود، آن هم سازمانی که این سال‌ها با توجه به هجوم رسانه‌ای غرب و افزایش شبکه‌های فارسی زبان، جایگاهش حساس‌تر شده است. با این حال قطعا ادبیات مجری‌های کارنابلد و تازه کاری مانند مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم تلویزیون علاوه بر اینکه جایگاه تلویزیون را پایین می‌آورد، مخاطبان آن را نیز کاهش می‌دهد.

البته این اولین بار نیست که این مجری تازه کار چنین توهین آمیز صحبت می‌کند و از توهین او به هواداران باشگاه استقلال که منجر به عذرخواهی رسمی تلویزیون شد، زمان زیادی نمی‌گذرد. با وجود چنین سابقه ای، اما انگار این مجری همچنان نمی‌تواند کنترلی بر زبان خود داشته باشد و تلویزیون را تبدیل به یک جولانگاه برای تمسخر سرمایه‌های ملی کشورمان کرده و تلویزیون را با صفحه اش در شبکه‌های اجتماعی اشتباه گرفته است که اینطور چشم هایش را می‌بنندد و دهانش را باز می‌کند.

بدون شک ضروری است صداوسیما نسبت به برخورد با چنین مجریانی حساس‌تر از گذشته عمل نکند و اجازه ندهد مجموعه‌ای که قرار بود دانشگاه باشد، به محلی برای سخره گرفتن سرمایه‌های ملی کشور تبدیل شود و یک مجری به خودش اجازه دهد با توهین به بزرگان برای خودش فالوور جمع کند و نامش را سر زبان‌ها بیندازد، آن هم به قیمت ضربه زدن به چهره تلویزیون در بین مردم و کاهش مخاطبان.

جوان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
1
7
احتمالا همانند پخش اعترافات اجبار یکه صدا و سیما مکلف به پخش آن است ، این مجری نیز مکلف شده است که قهرمانان ملی را با این توهین ها در چشم مرد م حقیر نماید
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
1
5
یعنی به شدتی این دوتا مجری لوس و نچسب هستند که هربار تصادفی من اینها رو میبینم از هرچی تلوزیونه....! کلا صدا و سیما رو اورده به افرادی که هرکی اینها رو ببینه سریعا تلویزیون رو خاموش کنه!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
نیازی نیست تلویزیون را خاموش کنید بزنید کانال نشنال جئوگرافیک باز سازی خودرو های قدیمی را ببینید که سه هفته ای کار شش ماه ایران خودرو را انجام می دهند
فریدون از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
2
2
مجری برنامه صبح گاهی فقط رضا رشید پور ،،،افتاد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
1
4
صدا و سيماي ميلي و مجريان كيلويي و توهين و افترا به شخصيت هاي ملي
جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
1
1
عمیقا" متاسفم باینهمه ضعف و بد بختی که گریبان صدا و سیما را گرفته روز بروز هم بدتر میشه . اینهمه انتقاد و اعتراض هیچ اثری در دل و مغز منجمد مسئولین مربوطه ندارد . !!! با دولت با ملت و حالا با اسطوره های افتخار آفرین کشور اینگونه رفتار میشود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار