تاسیس شرکت برای سرقت
کد خبر: ۱۵۹۳۱۰
تاریخ انتشار: 2019 October 14    -    ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰

مردی که با همراهی همسرش و با هدف سرقت از شهروندان اقدام به تاسیس شرکت صوری خدمات نظافتی منزل کرده بود، دستگیر شد.

چند روز پیش زن و مرد جوانی با حضور در کلانتری شهرزیبا اعلام کردند که برای نظافت منزل‌شان با یک شرکت خدماتی تماس گرفته‌ و این شرکت یک نظافتچی زن حدود ۳۵ ساله را به خانه‌شان فرستاده است، اما مدتی بعد اقدام به مسموم و بیهوش کردن صاحبخانه با آبمیوه مسموم کرده و اموال گران‌بهای موجود در خانه به ارزش بیش از ۷۰ میلیون تومان را به سرقت برده است. زن صاحبخانه نیز حدود ۴۸ ساعت بیهوش بوده و پس از آن برای شکایت به کلانتری مراجعه کرده است.

با توجه به اظهارات زن و مرد جوان تیمی از ماموران عملیات کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و برای دستگیری این زن وارد عمل شدند که در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد شرکتی که اقدام به درخواست نظافتچی از آن کرده بودند، صوری است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته مردی با یکی از شکات تماس گرفته و ادعا کرد که فردی یک دستگاه تلفن همراه را برای فروش به نزد وی آورده اما با توجه به اینکه به رفتار فروشنده مشکوک شده است، با تعدادی از شماره‌های داخل گوشی تماس گرفته تا از سرقتی نبودن آن مطمئن شود. با کسب این اطلاعات ماموران هماهنگی‌های لازم را با فرد موبایل فروش انجام داد و زمانی که فروشنده برای دریافت پول گوشی به مغازه موبایل فروشی رفت، ماموران اقدام به دستگیری و انتقال این فرد به کلانتری کردند.

با دستگیری متهم، این فرد تحت بازجویی قرار گرفته و اقرار کرد که به همراه همسرش اقدام به تاسیس یک شرکت صوری خدمات منزل کرده و به شیوه بیهوشی اقدام به سرقت از خانه این فرد کرده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که ماموران همسر این فرد را نیز دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده اولیه برای هر دو متهم، این افراد با دستور قضایی برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه پلیس آگاهی شدند.

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار