کشف ۲ عملیات بمب‌گذاری در مسیر زائران اربعین
کد خبر: ۱۵۹۲۹۹
تاریخ انتشار: 2019 October 14    -    ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶

حجت الاسلام والمسلمین علوی روز دوشنبه در جریان بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران گفت: همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی هر آنچه در وسع خود داشتند پای کار آورده‌اند و در این زمینه به زائران خدمت کرده‌اند و هیچ منتی هم بر زائران ندارند.

اهم اظهارات وزیر اطلاعات را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج، ارتش و دستگاه قضا توان هر گونه عملیات ترور یستی از معاندان و دشمنان قسم خورده نظام سلب شده است.

*همه نیروهای موثر بر امنیت، از جمله وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی، بسیج، دستگاه قضا و... پای کار آمده‌اند و برای حفظ امنیت این مراسم تلاش می‌کنند.

*در روزهای اخیر افرادی قصد داشتند تا نسبت به مخدوش کردن امنیت کشور اقداماتی انجام دهند. در ایام مناسبتی مانند اربعین یا محرم دشمنان هوس می‌کنند تا ضربه‌های امنیتی به کشور وارد کنند تا امنیت کشور را خدشه‌دار کنند.

*طی روزهای اخیر ۲ مورد عملیات بمب گذاری در مسیر تردد کاروان‌های زائران اربعین حسینی در خوزستان قبل از عملیاتی شدن کشف شد و نقشه آن‌ها خنثی شد و نتوانستند مرتکب جنایات خود بشوند.

*همچنین تا کنون از متجاوزان ۵۰ قبضه اسلحه جنگی کشف و ضبط شده است و در این زمینه توانسته‌ایم توان اقدام عملیاتی را از این افراد بگیریم.

*در شرایطی که همه دشمنان، نیروهای خود را بسیج کرده‌اند تا امنیت جمهوری اسلامی ایران را خدشه‌دار کنند، سربازان گمنام امام زمان (عج) و دیگر دستگاه‌های موثر در امنیت، توانسته‌اند امنیت را برقرار کنند.

 

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار