معمای مرگِ دختر جوان، پس از ۷ سال در ابهام
کد خبر: ۱۵۹۲۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 14    -    ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

صبح دیروز جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل دختر جوان، با حضور اولیای دم و وکیل متهم به قتل در شعبه دو مجتمع کیفری یک تهران برگزار شد.

پدر مقتوله با حضور در جایگاه گفت حدود ۷ سال پیش دختر به همراه دوست پسرش به شمال کشور رفته بود و دخترم نیمه‌های شب از خانه خارج شده از خیابان جلوی ویلا رد شده و به داخل رودخانه افتاده و پس از مدتی در آنجا فوت کرده است.

اهالی محل دخترم را دیده بودند که با حالی نزار در کنار رودخانه افتاده ولی ترسیده اند و اقدامی نکرده اند و تا زمان رسیدن پلیس و اورژانس وی فوت کرده است.

پدر مقتوله ادامه داد: ساعت 10 صبح روز بعد این آقا به رستوران رفته و کله پاچه می خورد و حرکت میکند به سمت تهران! و مشخص است که قتل کار وی بوده چرا که هیچ اقدامی نکرده، استرسی نداشته است و با وجود این همه سر و صدای پلیس و اورژانس در محل مگر ممکن است که وی خواب بوده باشد؟ من تقاضای قصاص این پسر را دارم.

پس از اظهارات پدر مقتوله، وکیل فرد متهم به قتل با حضور در جایگاه گفت: متوفی و موکل بنده نه تنها ارتباط خوبی داشته اند بلکه فایل صوتی ای داریم از صحبت های مادر متوفی و موکل بنده که ایشان اینقدر به این فرد اعتماد داشته که گفته دخترم را به تو می سپارم.

وکیل ادامه داد: سرایدار ویلا در پرونده اعلام کرده که این دو نفر مشکلی با هم نداشته اند و حتی شب برایشان پیتزا تهیه کرده و آن ها میل کرده اند.

وکیل متهم به قتل افزود: در شب حادثه متوفی و موکل بنده پس از ضرف شام اقدام به مصرف مواد کرده اند و موکلم به دلیل مواد مخدری که مصرف کرده به خواب رفته و برای همین بیدار نشده است و دختر نیز در نیمه های شب ویلا را ترک کرده است و متاسفانه فوت کرده است.

قاضی پس از شنیدن اظهارات طرفین پرونده ختم رسیدگی به پرونده را اعلام کرد.

عصرایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
3
وقتی مادرش ، دخترش را خودش بدست پسره سپرده ، دیگه چی میخواد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار