زمان واریز و برداشت یارانه نقدی مهر 98 اعلام شد
کد خبر: ۱۵۹۱۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 12    -    ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰

یارانه نقدی مرحله 104 مربوط به شهریورماه 98 ساعت 24 روز جمعه مورخ 26 مهرماه ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

 یارانه‌ای که دولت در مهرماه واریز می‌کنند صد و چهارمین مرحله از پرداخت‌های نقدی است که به روال سال‌های گذشته با همان مبلغ 45،500 تومان به ازای هر نفر پرداخت خواهد شد.

همراه با یارانه‌های نقدی افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی واریز می‌شود.

حذف یارانه برخی دهک‌ها از اول مهر ماه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت شناسایی دهک‌های پردرآمد را با دقت و وسواس بیشتری انجام می‌دهد و تلاش می‌کنیم که حذف یارانه دهک‌های پردرآمد را از پایان شهریورماه آغاز کنیم که تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

محمد شریعتمداری افزود: مهلت یک ماهه مندرج در آیین نامه اجرایی مصوب دولت که مقرر کرده بود ظرف یک ماه دستورالعمل اجرایی، ابلاغ شود به پایان رسیده است.

وی افزود: اما در آن آیین نامه اشاره شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان برنامه و بودجه و وزارت کشور اقدام به انتشار دستورالعمل کند.

وزیر کار ادامه داد: همچنین قرار بود استانداران در سطح کشور برای شناسایی اقشار با درآمد بالا همکاری کنند و از شبکه استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها برای کسب اطلاعات و تکمیل بانک اطلاعات استانها کمک بگیریم و چون اشتراک مساعی در تنظیم این مقررات بیش از یک ماه زمان برده هنوز ابلاغ به استانداران صورت نگرفته و به محض اینکه تمام شود دولت ابلاغ می‌کند.

شریعتمداری گفت: حذف دهک‌های پردرآمد با مشارکت استانداران سراسر کشور خواهد بود و هر میزان از سه دهک اول که با کمترین خطا شناسایی شده باشند را حذف می‌کنیم.

وی تاکید کرد: انتخاب سه دهک در شرایط اقتصادی حاضر سخت است و ما نیز نمی‌خواهیم به جامعه‌ای که جزو طبقات متوسط است فشار بیاوریم، بنابراین دولت با دقت و وسواس بیشتر این کار را انجام می‌هد.

روزپلاس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
چرا یارانه بازنشسته فرهنگی را از سال 94 تاکنون قطع کرده اید ؟ این بی عدالتی است که ثروتمندان یارانه بگیرند ولی بازنشسته فرهنگی با حقوق زیر سه میلیون را قطع کنید ... دولت ثروتمندان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
دولت نباید تبعیض قایل شود در سال بجای دوازده بار پرداخت یارانه هشت بار واریز کنه یعنی هر چهل و پنج روز ولی به همه بده در اینصورت عملا بیست ملیون نفر حذف می شوند چون یارانه از منابع خدادادیه و باید به همه یکسان پرداخت بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار