قیمت انواع ارز امروز ۹۸/۰۷/۲۰ /قیمت دینار عراق چند؟
کد خبر: ۱۵۹۰۶۳
تاریخ انتشار: 2019 October 12    -    ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

 ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت درهم برای فروش در بازار آزاد در روز جاری ۳ هزار و ۱۶۸ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۱۵۶ تومان تعیین شده است؛ ضمن اینکه صرافی‌های آزاد، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۳۹۸ تومان اعلام می‌کنند. قیمت دینار عراق برای زائران اربعین ۱۰ هزار تومان است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۷۱ تومان و ۴ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۲۲۴ تومان و ۹ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۵۰ تومان و ۳ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش! ضمن آنکه قیمت‌های خرید بانک هم برای موجودی ارز کمتر از ۵ هزار دلار است.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان و ۶ ریال می‌فروشند.

به گزارش تسنیم، مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشور‌های همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشور‌ها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

11 هزار  و 400 تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

11  هزار و 398 تومان

قیمت یورو

12 هزار  و 600 تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 168 تومان

قیمت پوند

14 هزار و 156 تومان

قیمت ارز مسافرتی

12 هزار و 650 تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

11 هزار و 71 تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

12 هزار و 224 تومان

 

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار