ترک تحصیل دانش‌آموزان در روستاهای دیشموک
کد خبر: ۱۵۸۹۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 10    -    ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

حجت‌الاسلام علی اکبر راوند، امام جمعه دیشموک امروز در شورای اداری این شهر که با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شده بود، فقر و بیکاری را از عوامل اساسی در بروز آسیب‌ها دانست و اظهار داشت: 70 درصد جمعیت بخش دیشموک زیر پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند.

امام جمعه دیشموک گفت: این در حالی است که زمینه ایجاد شغل از جمله در کشت گیاهان دارویی در این بخش وجود دارد اما بودجه اجرا اختصاص نمی‌دهند.

وی یادآور شد: از یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان یک ریال به دیشموک اختصاص نیافت.

راوند ادامه داد: از سال ۸۸ تا شش ماه گذشته هیچ کلاس آموزشی در بخش برگزار نشد.

وی نبود ادارات فرهنگی و خانه عالم روستایی را از دیگر عوامل در بروز آسیب‌ها عنوان کرد.

راوند به نقش آموزش و پرورش در در زمینه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره و تصریح کرد: با این وجود بیش از سه سال است آموزش و پرورش از معاونت پرورشی محروم است.

به گفته امام جمعه دیشموک هیچ روستایی در این بخش وجود ندارد که دانش‌آموز ترک تحصیلی در آن وجود نداشته باشد.وی از قشر ترک تحصیل کرده و بازماندگان از تحصیل و افراد بیسواد به گروه‌هایی از افراد مستعد خودکشی در این بخش نام برد.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
0
0
حالا اقایون مسئول مشغول اباد کردن عراق هستند .......بعدا اگر پول وهمت وغیرتی باقی ماند به وضعیت هموطنان رسیدگی خواهد شد.........اگر..........
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار