مقابله با کشف حجاب در مجتمع‌های آپارتمانی
کد خبر: ۱۵۸۷۴۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 08    -    ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹

فرمانده انتظامی استان البرز اعلام کرد: مقابله با کشف حجاب در مجتمع‌های آپارتمانی این استان در دستور کار است.

 سردار عباسعلی محمدیان روز سه شنبه در همایش پلیس، امنیت و اصناف که در سالن فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار شد، افزود: در این بخش از ساکنان خود مجتمع‌ها می خواهیم که خودشان در جایگاه امر به معروف و نهی از منکر و هم در جایگاه قانونی همکاری کنند.

وی با اشاره به طرح پلیس برای برخورد با کشف حجاب در خودروها اظهار داشت: ریشه برخوردها در مورد مقابله با کشف حجاب قانونی است و نیروی انتظامی نیز باید به این وظایف قانونی عمل کند.

محمدیان با بیان اینکه در ماه های گذشته از هر پنج تا ۶ خودرو حداقل در یک مورد کشف حجاب مشاهده شده بود، گفت: با طرح پلیس در این زمینه موارد فوق به حداقل رسیده است.

وی ادامه داد: از زمانی که فراخوان مالکین خودروهایی که کشف حجاب در آنها مشهود بود توسط پلیس اجرا شد،اکنون این مشکل اجتماعی کاهش یافته است.

محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی نیروی انتظامی برای جمع‌آوری معتادان از جمله معتادان متجاهر اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی آمادگی دارد طی ۴۸ تا ۷۲ ساعت تمام معتادان استان از جمله معتادان متجاهر را جمع‌آوری کند، اما مسئله این است که در البرزاردوگاه ماده ۱۶برای نگهداری، سم‌زدایی و درادامه حرفه آموزی معتادان هنوز راه‌اندازی نشده است.

فرمانده انتظامی البرز ادامه داد: در طرح نوروزی جمع‌آوری معتادان در سال ۹۸ بیش از یک‌هزار معتاد در استان جمع‌آوری شد و به مدت چهار ماه آنها را نگهداری و پاکسازی کردیم.

وی گفت: همچنین برای کم کردن مواد در جامعه و در دسترس نبودن آن تلاش‌های زیادی در جهت شناسایی وارد کنندگان مواد مخدر به استان را دنبال کرده‌ایم.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
9
دستتون درد نکنه یه دعوا و درگیری جدید درست کردین!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
همیشه این مردم باید با هم درگیر باشند!! سیاست اینه!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
11
من خوب فکر می کنم فقط مستراح و حمام مانده است. زحمت بکشند و برای این نقاط هم فکری بکنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
2
بابا بی خیال!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار