برای اتصال به اینترنت از سیم کارت عراقی استفاده کنید
کد خبر: ۱۵۸۶۶۹
تاریخ انتشار: 2019 October 07    -    ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲

محمدجواد آذری جهرمی، درباره توصیه به زائران اربعین حسینی گفت: زائران برای اتصال به اینترنت در خاک عراق از سیم کارتهای عراقی استفاده کنند.

وی ادامه داد: توصیه ما این است که برای استفاده از اینترنت و خدمات دیتا، زائران در کشور عراق حتما از سیم کارت اپراتورهای عراقی استفاده کنند. البته جدول تعرفه جدید ظرف امروز و فردا منتشر می شود و تمامی این موارد در آن مشخص خواهد شد.

وزیر ارتباطات گفت: جدول فعلی تعرفه ها که ۲ روز گذشته منتشر شده است ظرف امروز یا فردا با کاهش در نرخ استفاده از خدمات ارتباطی تغییر می کند.

وی گفت: با مذاکراتی که انجام شده، جدول تعرفه های جدید را منتشر می کنیم تا مشخص شود تعرفه ها به چه میزان کاهش یافته است.

آذری جهرمی افزود: به صورت مستمر گزارشهای مربوط به تامین ارتباطات اربعین را روزانه و در ۳ نوبت به رادیو اربعین اعلام می کنیم و این اقدام خوبی است که توسط مجموعه صدا انجام می شود.

وزیر ارتباطات ادامه داد: طبق برآوردی که داریم کیفیت ارتباطات در ایام اربعین امسال نسبت به سال گذشته، افزایش یافته و ظرفیتها دو برابر توسعه داده شده است. البته احتمال می رود که جمعیت بیشتر شود اما امیدواریم کفاف بدهد و ظرفیت، لازم باشد.

وی با بیان اینکه اپراتورهای عراقی زحمات زیادی برای برقراری ارتباطات مناسب در این ایام کشیده اند، تاکید کرد: برای ارتباطات داخل مرز ایران، تمهیدات کافی دیده شده است. در سمت عراق نیز، اپراتورهای عراقی در موکب های بزرگ، اینترنت وای فای رایگان فراهم کرده اند و ظرفیت ارتباطات به صورت مناسبی بالا برده شده است.

آذری جهرمی با اشاره به اقدامات استارت‌آپها برای ارائه سرویس گم شدگان و ارائه خدمات به زائران از طریق اپلیکیشن، خاطرنشان کرد: جنب و جوش خوبی در حوزه فاوا برای ارائه خدمت به حضرت اباعبدالله و مراسم اربعین وجود دارد که انشاالله مثمرثمر باشد.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار