انواع فرم صورت و گوشواره مناسب آن
کد خبر: ۱۵۸۶۵۰
تاریخ انتشار: 2019 October 10    -    ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
مدل های مختلف صورت چیست؟ چه گوشواره هایی مناسب مدل های مختلف صورت هست ؟امروز تصمیم داریم در این مطلب راجع به انواع فرم صورت که شامل :فرم صورت بیضی ،فرم صورت مربع ،فرم صورت گرد (صورت دایره ای) ،فرم صورت الماسی (صورت زاویه دار) ،فرم صورت کشیده (صورت باریک) ،فرم صورت قلبی ،فرم صورت لوزی ،فرم صورت مثلث معکوس ،فرم صورت گلابی ، است صحبت کند .

انواع فرم صورت و گوشواره مناسب آن«تابناک باتو» مدل های مختلف صورت چیست؟ چه گوشواره هایی مناسب مدل های مختلف صورت هست ؟امروز تصمیم داریم در این مطلب راجع به انواع فرم صورت که شامل :فرم صورت بیضی ،فرم صورت مربع ،فرم صورت گرد (صورت دایره ای) ،فرم صورت الماسی (صورت زاویه دار) ،فرم صورت کشیده (صورت باریک) ،فرم صورت قلبی ،فرم صورت لوزی ،فرم صورت مثلث معکوس ،فرم صورت گلابی ، است صحبت کند .

افرادی که می خواهند بدانند که صورتشان دارای چه فرم و مدلی هست با خواندن این مطلب متوجه خواهند شد. سوپرایز مهم این هست که در این مطلب گوشواره های مناسب با انواع فرم صورت معرفی می شوند .

معرفی انواع فرم صورت و گوشواره های مناسب آن :

فرم صورت بیضی:

در صورت بیضی پیشانی کمی پهن تر است و خط گونه با انحنای کم به فک وصل می باشد .
هنرمندانی که دارای صورت بیضی هستند :
پائولا پاتون(Paula Patton)، سینا میلر(Sienna Miller)، کامیلا بل( Camilla Belle)، جسیکیا بیل(Jessica Biel)، جسیکا آلبا( Jessica Alba)، کتی پری(Katy Perry)، اسکارلت جوهانسون(Scarlett Johansson)

بیشتر مدل های گوشواره به افرادی که دارای صورت با فرم بیضی هستند می آید .

فرم صورت مربع:

همانطور که می دانید مربع یک شکل هندسی زاویه دار می باشد .در صورت مربعی فک و پیشانی وسیع و زاویه دار بوده و معمولا توپر و چاق است گونه ها نیز مسطح و پهن می باشد .
افرادی که دارای صورت مربعی هستند : کیرا نایتلی(Keira Knightley)،رزاریو داوسون(Rosario Dawson)، آنجلینا جولی(Angelina Jolie)، بلا هیتکوت(Bella Heathcote)، اولیویا وایلد(Olivia Wilde)، لوسی لیو( Lucy Liu)

باید کاری کنید که صورت کشیده تر به نظر برسد ،یک گوشواره بلند برای شما بهترین انتخاب است ،گوشواره ای انتخاب کنید که طول آن بیشتر از عرضش باشد.
گوشواره ای انتخاب کنید که یکی از شرایط زیر را داشته باشد :
گوشواره با لبه گرد و زاویه‌ای
گوشواره قطره‌ای شکل و بلند
گوشواره‌های چند تکه، مثلا به یک زنجیر چند تکه کوچک آویزان باشد
گوشواره‌های درشت و چند شاخه
گوشواره‌های میخی و تک‌نگینی هم برای شما مناسب است.
گوشواره حلقه‌‌ای یا با لبه‌های منحنی

فرم صورت مثلث معکوس:

در صورت به فرم مثلت معکوس چانه باریک و پیشانی پهن است و گونه ها برجسته می باشد .
افرادی که دارای صورت به فرم مثلث معکوس هستند : اسکارلت جوهانسون(Scarlett Johansson)، راشیدا جونز(Rashida Jones)، جسیکاکارن(Jessica Szohr)، ریس ویترسپون(Reese Witherspoon)، جنیفرلاو هیوت(Jennifer Love Hewitt)،کلویی گریس مورتس(Chloë Moretz)

کسانی که دارای صورت با فرم مثلث معکوس هستند باید از گوشواره هایی استفاده کنند که پهنای ناحیه ی پیشانی کمتر به چشم بیاید و برای این افراد گوشواره های بلند بهترین انتخاب است و یا گوشواره های بلند که پایین آن حالت حلقه ای پر داشته باشد و اگر از گوشواره های نگینی استفاده نمودند توجه داشته باشید که باید نگین گوشواره بزرگ باشد.

فرم صورت دایره:

در صورت به فرم دایره چهره بدون زاویه می باشد و معمولا چاق و مسطح می باشد ،طول و عرض صورت با هم مساوی است .
افرادی که دارای صورت گرد هستند : الیزابت اولسن( Elizabeth Olsen)، میلا کونیس(Mila Kunis)، کریسی تیفن( Chrissy Teigen)، کیت اپتون(Kate Upton)، گینیفر گودوین( Ginnifer Goodwin)، سلنا گومز(Selena Gomez)

در صورت به فرم دایره باید کاری کنید که صورت باریک تر و کشیده تر به نظر برسد ،به همین دلیل به دنبال گوشواره های بلند باشید ،گوشواره هایی که پهنای زیادی نداشته باشد و به صورت شما زاویه بدهد.
گوشواره های بلندی که چیزی به آن ها آویزان باشد.
گوشواره های مربعی ،چهارگوش یا بیضی شکل

فرم صورت گلابی:

در صورت به فرم گلابی پیشانی باریک می باشد و چانه و فک پهن و زاویه دار است .
افرادی که دارای صورت گلابی شکل هستند :
الی کمپر(Ellie Kemper)،کلی آزبورن(Kelly Osbourne)،سوفی الیس-بکستور(Sophie Ellis-Bextor)،جنا اوشکوویتس(Jenna Ushkowitz)،الی لارتز( Ali Larter)،مینی درایور(Minnie Driver)

در صورت به فرم گلابی به دلیل اینکه خط فک پهن تر از پیشانی می باشد به همین دلیل باید از گوشواره های آویزی اجتناب کنید .گوشواره های دکمه ای در همه سایز بهترین انتخاب برای این فرم صورت هستند و هر چقدر گوشواره های دکمه ای بزرگ تر و پر تزئین تر باشد توجه را بیشتر به سمته بالا جلب می کند .
در ضمن گوشواره های دکمه ای با هر مدل (ساده،مروارید ،نگین دار) برای هر فرم صورت مناسب است و شما با هر فرم صورت می توانید از آن ها استفاده کنید .

فرم صورت قلبی:

در صورت به فرم قلب پیشانی پهن و چانه و فک باریک می باشد .
افرادی که دارای صورت قلبی هستند:کت گراهام(Kat Graham)، الیسون هانیگان(Alyson Hannigan)، بلیک لویلی(Blake Lively)، کورتنی کارداشیان( Kourtney Kardashian)، کری واشنگتن(Kerry Washington)، کوته دی پابلو(Cote de Pablo)

برای متعادل کردن فرم صورت بهتر است از گوشواره های پهن و بلند برای متعادل کردن فرم صورت استفاده کرد ،گوشواره با فرم لوزی بهترین نوع گوشواره برای این فرم صورت می باشد .

فرم صورت لوزی:

در صورت به فرم لوزی پیشانی و چانه باریک بوده و استخوان های گونه پهن است یعنی گونه پهن ترین قسمت در صورت می باشد .
افرادی که دارای صورت به فرم لوزی هستند :کامیلا آلوس( Camila Alves)، فریدا پینتو(Freida Pinto)، هالی بری(Halle Berry)، اشلی گرین(Ashley Greene)، ونسا هاجنز(Vanessa Hudgens)، سلما بلر(Selma Blair)

در صورت به فرم لوزی باید از گوشواره هایی استفاده کرد که قسمت پیشانی و فک را پهن تر و گونه را باریک تر جلوه دهد برای این منظور هیچوقت نباید از گوشواره ای باریک و بلند استفاده کرد و

بهترین انتخاب گوشواره های زیر می باشند :
گوشواره‌های تک‌نگین و بیضی شکل
گوشواره‌های کوتاه و پهن
گوشواره‌های کوچک اشکی شکل یا مرواریدی
گوشواره‌های مثلثی

فرم صورت کشیده (مستطیلی):

در صورت به فرم کشیده ،پیشانی و فک در عرض با هم برابر بوده و چانه یک شکل گرد دارد. سه قسمت صورت بلند تر از حد معمول بوده و یا ممکن است یک قسمت پیشانی یا چانه بلند تر باشد، و ارتفاع صورت خیلی بیشتر از پهنای آن است .

افرادی که دارای صورت کشیده هستند :الکسا چانگ(Alexa Chung)، مولی سیمز(Molly Sims)، جوآن اسمالز(Joan Smalls)، لیو تایلر( Liv Tyler)، سارا جسیکا پارکر( Sarah Jessica Parker)، مگیQ

در صورت به فرم کشیده باید از گوشواره هایی استفاده کرد که صورت را کوتاه تر و پهن تر نشان دهد،
و بهترین انتخاب گوشواره های زیر می باشد :
گوشواره هایی که به شکل قطرات اشک آویزان باشد
گوشواره های میخی و تک نگین
گوشواره های حلقه ای و گرد و لبه منحنی

فرم صورت الماسی (زاویه دار):

افرادی که دارای صورت با فرم الماسی هستند ،خط شقیقه ای کشیده تری نسبت به خط فک و پیشانی دارند و چانه نسبتا تیز و کشیده ای دارند .
گوشواره مناسب صورت با فرم الماسی ،گوشواره های بزرگ و پر تزئین هستند .

انواع فرم صورت و گوشواره مناسب آن

اوکی مد

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار