کیهان از بلیت‌فروشی به زنان به شدت شاکی شد
کد خبر: ۱۵۸۵۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 06    -    ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

روزنامه کیهان در کنایه به حضور زنان در ورزشگاه در جریان بازی آتی ایران - کامبوج نوشت: دولت محترم به فتح‌الفتوحی دیگر دست‌یافته و موفق شده چند بلوک از صندلی‌های ورزشگاه آزادی را به زنان اختصاص دهد.

وزارت ورزش و جوانان هم در ابتکار محیرالعقول رنگ این بلوک‌ها را در بلیط فروشی بنفش کرده است تا این دستاورد بزرگ رنگ تدبیر و امید به خود بگیرد.

برخی مقامات دولتی شیپور به دست گرفته و جماعتی هم دنبال آنها روان شده‌اند که؛ «با من به ورزشگاه بیا»!

بله باید جوانان را به ورزشگاه برد تا چند ساعت شعار بدهند و گلوی خود را پاره کنند و خوشحال باشند که به آزادی رسیده‌اند.

ملک ویلایی چند صدمتری برای فریدون، قصر فرمانیه و وام‌های چند صد میلیاردی برای رفیق گرمابه و گلستان او، حقوق نجومی برای آن مدیر سفارش شده و آزادی و تخمه هم برای جوانان عزیز! اعتدال بهتر از این؟!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
تا قبل از جمله آخر نميشد درست متوجه ايراد كيهان شد، اما خط آخر نشون داد ايرادش بسيار بجا بود! با اين كه عمدتا مخالف نظرات كيهانم
جناب روحاني خدا ميدونه تو دل من چيِ .... چيكار كردي باما.. با آرزوهامون... ٦ سال از تاريخ وعده هات گذشت و اين جوانيِ ما بود كه تلف شد.. همونطوريشم تو تهيه مسكن و معيشت و رفاه با اون اوضاع نابسامان اقتصادي و وضعيت اشتغال و ميزان پرداختي ها و غيره مونده بوديم كه ضربه آخر رو بر پيكره نيمه جان و كم رمق ما زدي... دلم ميخواد پركنم تمام صفحات تاريخ رو از آنچه كه بر سر من و خانوادم و جوانان و هم ميهنان عزيزم اومد... همه جور اتفاقات رو تجربه كردم اما هيچ چيز به اندازه نااميدي سخت نيست..
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
2
حالا اگه همین آزادی حداقلی رو هم از بانوان سرزمین مان دریغ کنیم ، اون ویلاها و حقوق ها بر می گرده ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
1
کیهان به بهانه فروش بلیت به زنان (که به نظر من حق دارند به ورزشگاه بروند) حرفهای مهمتری از وجود رانت فراگیر در سطوح مختلف حکومت و عدم شفافیت در امور زده است که البته کاملا درست است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار