فوت عجیب سارق پراید در تهرانپارس
کد خبر: ۱۵۸۵۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 06    -    ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از تصادف فوتی یک سارق، تنها دقایقی بعد از سرقت خودرویی در فلکه چهارم تهرانپارس خبر داد.

سرهنگ مجید عسگری نیا در تشریح این خبر، بیان داشت: ساعت ۰۳:۳۰ بامداد دوازدهم مهر ۹۸، تصادف شدید یک دستگاه خودروی سواری پراید با کامیون حمل زباله ای در فلکه چهارم تهرانپارس به سامانه ۱۱۰ پلیسی اعلام شد.

وی بیان داشت: بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام و متوجه شدند که راننده پراید پس از تصادف با یک دستگاه خودرو کامیونت حمل زباله، مصدوم و بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است. ولی به علت وارد شدن ضربه، فرد مصدوم فوت کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودروی پراید با سرعت بالایی در یک خیابان یک طرفه در حرکت کرده بوده که با کامیون به صورت شاخ به شاخ تصادف می کند.

کلانتر محله تهران پارس افزود: برای مشخص شدن هویت مالک خودرو، پلاک انتظامی خودرو استعلام که با شناسایی مالک خودرو مشخص می شود که مالک خودرو زنده بوده و در محل مسکونی اش مستقر است و متوفی مالک خودرو نیست.

این مقام انتظامی افزود: مالباخته در حالی که هیچ خبری از سرقت شدن خودرو خود نداشت به تصور اینکه خودرو جلوی در ساختمان در خیابان پارک است در ابتدا منکر تصادف شد ولی با بررسی دقیق تر به سرقت رفتن خودرو اذعان داشت.

وی در انتها تصریح کرد: مالک خودرو مدعی بود سارق توانسته است با وجود قفل پدال و فرمان روی خودرویش آن را از جلوی خانه اش سرقت کند.

تحقیقات در این پرونده برای شناسایی سارق ادامه دارد.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
2
خبر خوبی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار