بارش اعجاب‌انگیز باران در چابهار
کد خبر: ۱۵۸۵۰۰
تاریخ انتشار: 2019 October 06    -    ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

رئیس اداره هواشناسی چابهار گفت: در حالی بارش باران در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان ادامه دارد که تا ظهر شنبه ۶۳ میلی‌متر باران از ایستگاه «مومان» کنارک گزارش شده است.

محمدرضا سالاری فنودی اظهار داشت: همانطور که انتظار می رفت از امروز شنبه بر شدت فعالیت سامانه بارشی در استان افزوده شد و بخش هایی از نوار ساحلی سیستان و بلوچستان را به شدت درگیر کرد.

وی ادامه داد: از چهارشنبه گذشته دامنه فعالیت سامانه بارشی به نواحی جنوبی استان سیستان و بلوچستان کشیده شد و بارش های خفیف در این منطقه روی داد. اما دیروز و امروز بر شدت فعالیت سامانه افزوده شد به طوری که علاوه بر «مومان» در کنارک، از ایستگاه بارانسنجی «باهوکلات» چابهار نیز امروز ۱۷ میلی متر باران گزارش شد.

رئیس اداره هواشناسی چابهار تصریح کرد: با بارندگی های امروز مجموع بارش های روستای «کهیر» در چابهار به ۳۳ میلی متر رسید.

سالاری فنودی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در نوار ساحلی گفت: توصیه می شود از تردد و توقف در کنار مسیلها و رودخانه های فصلی و رفتن به ارتفاعات به دلیل خطر برخورد صاعقه خوداری شود.

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: مدارس دهستان «پسکوه» و مدارس حاشیه رودخانه های محلی و مدارس خشتی و گلی سطح شهرستان سیب و سوران امروز (یک شنبه) در دو شیفت صبح وعصر تعطیل است.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار