رامسین کبریتی: باید بپذیرم که رفتنم به شبکه جم اشتباه بود
کد خبر: ۱۵۸۴۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 05    -    ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲

رامسین کبریتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که چند سال قبل به شبکه ماهواره ای جم پیوست و سپس از آن جدا شد اظهار داشت: روزی که سری جدید سریال ستایش را می خواستند شروع کنند، آقای سلطانی با من تماس گرفت و از من دعوت کرد که در این سریال بازی کنم اما من گفتم که به من اجازه کار نمی‌دهند، اگر اجازه بدهند می آیم و بازی می‌کنم، کسی به من چیزی در مورد ممنوع الکاری نگفته بود، اما خودم می‌دانم که اجازه بازی ندارم.وی افزود: باید بپذیرم که رفتنم به شبکه جم اشتباه بود و طبیعی است که حق کار نداشته باشم.

این بازیگر سینما اظهار داشت: فکر نمی کنم تا 2 سال دیگر بتوانم به ایران برگردم، من اشتباهم را پذیرفته‌ام، نباید به شبکه جم می رفتم، اما رفتم و الان پذیرای این هستم که به من اجازه کار ندهند، هر انسانی خطا می کند و باید خطای خودش را بپذیرد؛ آن زمان شرایط خوبی نداشتم و مجبور شدم که به شبکه جم بروم و اشتباه کردم، به قول آقای داریوش ارجمند شاید بهتر بود با او مشورت کرده بودم اما متاسفانه این کار را نکردم، در حال حاضر هم از این اشتباه پشیمان هستم.

کبریتی اذعان داشت: الان در کانادا زندگی می کنم و مشغول به کار پذیرش دانشجو هستم، هیچ کاری که مربوط به بازیگری و ماهواره باشد انجام نمی دهم چون نمی‌خواهم حاشیه ای برایم پیش بیاید و منتظرم که این دوران تمام شود تا شرایط مساعد شود و بتوانم به ایران برگردم و به کارم ادامه دهم، اگر هم اجازه کار به من ندهند مجبورم به شغل دیگری مشغول شوم.

وی خاطرنشان کرد: دلم برای تک‌تک همکاران و دوستانم تنگ شده است و از تمام همکارانم جز خاطره خوش چیزی نداشته ام؛ در این مدت هم که کانادا هستم اکثر سریال های ایرانی را دنبال می کنم و با عشق آن ها را می بینم.سریال هیولا، گاندو، ممنوعه و ... را در این مدت دیده ام، کار همکارانم را می بینم و لذت می برم و دعا می کنم اتفاقی که برای من افتاد برای هیچکدام از آن ها پیش نیاید و مجبور نشوند که تصمیم اشتباه بگیرند.

رامسین کبریتی در پایان گفت: من آدم روابط و مهمانی ها نبودم، به همین دلیل کم کار و کم کارتر می شدم. باز هم عرض می کنم که مجبور شدم به شبکه جم بروم اما خیلی وقت است که از رفتنم پشیمانم.

منبع: دانا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
10
0
آقای کبریتی رفتنت به شبکه جم اشتباه بود ولی حضورت توی شوهای خوانندگان لس آنجلسی چی اونم اشتباه بود یا به دلخواه بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
2
پدر کشتی و تخم کین کاشتی پدر کشته را کی بود آشتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
3
0
شاید در صورت توبه!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار