قیمت طلا، سکه و ارز در روز شنبه
کد خبر: ۱۵۸۴۷۵
تاریخ انتشار: 2019 October 05    -    ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹

قیمت سکه وطلا هفته جاری را با روندی کاهشی نسبت به آخرین روزهای هفته گذشته آغاز کرده است، اما قیمت‌ها نسبت به روز مشابه هفته گذشته (شنبه) تقریبا ثابت است و فرکانس تغییرات قیمتی در حد ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان است.

 قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به چهار میلیون و ۱۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۰۸ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل سه میلیون و ۹۹۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۴۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸۵۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۵۰۵ دلار رسیده است.

قیمت ارز ثابت ماند

اما از سوی دیگر در بازار ارز، قیمت ارز در نخستین روز هفته جاری با ثبات همراه بود.

به گزارش ایسنا، ثبات در بازار ارز ادامه دارد و بر همین اساس بانک‌ها امروز (۱۳ مهرماه) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۳۴۲ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۴ تومان می‌خرند.

قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۳ هزار و ۹۹۴ تومان است.

ارز مسافرتی ۱۳هزار تومان

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۷۲۱ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانک

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به هفته گذشته ثابت بوده است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان می‌فروشند.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار