مجازات عجیب مادر آمریکایی برای فرزندانش
کد خبر: ۱۵۸۴۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 10    -    ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
دو دختر داخل اتومبیل از دنیا رفتند و جسد آن‌ها پس از گذشت چند هفته پیدا شد. پلیس تأکید کرد، ناشیکا از یک فرقه روحی تبعیّت می‌کند و فردی به نام «سوس» سرکرده این گروه است. سوس به این مادر گفته بود، دخترانش در زندگی پیشین خود ارواح آلوده و شروری داشته اند.

مجازات عجیب مادر آمریکایی برای فرزندانش

مجازات عجیب مادر آمریکایی برای فرزندانشاختصاصی «تابناک باتو» ـ یک زن آمریکایی که از همه مفاهیم مهربانی و انسانیت خالی شده بود، دو دختر کوچکش را با حبس کردن درون اتومبیل کشت و آن دو بر اثر گرما، گرسنگی و تشنگی جان خود را از دست دادند. مادر آمریکایی بر این باور بود که فرزندانش «آلوده» هستند.

روزنامه «سان» انگلستان گزارش داد که خانم «ناشیکا پرامبل» با همکاری برخی از هم باور‌های خود، دو دخترش به نام‌های «ماکلا روبرتس» ۱۰ ساله و «هانا مارشل» ۸ ساله در اتومبیلی در مزرعه‌ای نزدیکی نوروود در ایالت «کولورادو» و در فاصله ۳۰ مایلی کمپ اسکی «تیلوراید» را حبس کرد، و قرار است به خاطر این جنایت در پشت میله‌های زندان برای همیشه بماند تا بپوسد.

مجازات عجیب مادر آمریکایی برای فرزندانش

دو دختر داخل اتومبیل از دنیا رفتند و جسد آن‌ها پس از گذشت چند هفته پیدا شد. پلیس تأکید کرد، ناشیکا از یک فرقه روحی تبعیّت می‌کند و فردی به نام «سوس» سرکرده این گروه است. سوس به این مادر گفته بود، دخترانش در زندگی پیشین خود ارواح آلوده و شروری داشته اند. سپس به او و بقیه پیروانش، در حالی که منتظر پایان جهان قبل از ماه گرفتگی بعدی بودند، دستور داد تا این دو کودک را درون اتومبیل بدون آب و غذا و بدون هوایی که تنفس کنند، رها نمایند.

«فردریک الک بلر» مالک مزرعه‌ای که اتومبیل در آن رها شده و دو دختر درون آن بودند، گفت که با مادر و دوستان هم فرقه‌ای او، در یک پمپ بنزین ملاقات و پیشنهاد کرده است که از زمین خود برای اجرای مجازات کودکان استفاده کند.

مجازات عجیب مادر آمریکایی برای فرزندانش

در طول محاکمه، رهبر معنوی فرقه ادعا کرد در اتهام قتل درجه یک و دو و اتهام کودک آزاری بی گناه است، مادر دیروز پس از محکومیت به اتهام قتل درجه اول، حکم حبس ابد بدون آزادی مشروط را دریافت کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سارا
|
France
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
0
18
کاش علم اینقدر پیشرفت میکرد که روانیا و عوضیا نمیتونستند بچه دار بشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار