مرگ دو جوان در تصادف رسالت+عکس
کد خبر: ۱۵۸۱۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 02    -    ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در خصوص حادثه تصادف در شرق تهران گفت در ساعت یک بامداد امروز وقوع یک تصادف در خیابان رسالت به ماموران سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود بلافاصله ماموران آتش نشانی از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک خودروی ۲۰۶ با یک خودروی پرشیا در لاین غرب به شرق خیابان رسالت بعد از میدان رسالت تصادف کرده است.

مرگ دو جوان در تصادف رسالت

وی تصریح کرد: با توجه به شکستگی گارد های میانه خیابان این احتمال قوت گرفت که خودرو از لاین مخالف منحرف شده و پس از شکستگی گاردریل ها به لاین مورد نظر رسیده و با خودروی پرشیا برخورد کرده است.

ملکی خاطر نشان کرد: با حضور آتش نشانان مشخص شد یک مرد ۳۰ ساله در داخل خودرو گرفتار شده است و تلاش برای رهایی وی از میان قطعات به هم پیچیده خودرو آغاز شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران تصریح کرد: یک آقای دیگر در کنار خودرو در زمین افتاده بود که عوامل اورژانس اعلام کردند، فوت کرده است.

وی گفت: فرد محبوس در خودرو پس از عملیات رهاسازی بیرون کشیده شد اما مشخص شد که این فرد دومین فوتی این حادثه است.

ملکی افزود: البته یک زن و مرد جوان در صحنه تصادف حضور داشتند که به شدت مجروح شده اما توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: بارها حوادث این چنینی دیده شده که در بیشتر موارد دو عامل در وقوع آن داشته است اولین خواب آلودگی رانندگان و دیگری افزایش سرعت به دلیل آن که به رانندگان توصیه می شود از چنین اقداماتی پرهیز کنند.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
1
اين چجور خبر رساني است
سرنشينان كدوم خودرو فوت شدند، مقصر چه كسي بود و علت اوليه حادثه؟!
با توجه به اينكه اين اتفاقات در ساعت اوليه بامداد انجام شده بود تا زمان درج خبر قطعا جواب اين سوالات سخت نبود!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار