فال روزانه سه شنبه 9 مهر 1398
کد خبر: ۱۵۸۰۳۸
تاریخ انتشار: 2019 October 01    -    ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیز متولد 9 مهر هستید، تولدت مبارک. شما فردی با اعتماد به نفس، باهوش و توانمند بوده و دارای ذهن خلاق و بسیار هنری هستید. شما میزبان خوبی هستید و عاشق انجام حرکات مثبت در جامعه هستید. اما باید در بعضی مواقع تمایلات خود به برون گرایی را کنترل کنید. شما مسال پیشرفت چشمگیری خواهید داشت. اعتماد به نفس و فداکاری شما در انجام وظایف و تکالیف به شما کمک خواهند کرد و تصمیمات سریع و صحیحی خواهید گرفت. برای افراد شاغل، پاداش و مزیایی را دریافت خواهند کرد. سلامتی شما در حالت مناسبی قرار خواهد داشت؛ اما سلامتی والدین شما ممکن است لحظات استرسی را برای شما ایجاد کنند. عاشقانه جدیدی در پیش خواهید داشت که برای برخی از افراد از طریق فضای مجازی میسر می گردد. سال های دی، شهریور و اسفند ماه های خوب و قابل توجهی برای شما خواهند بود.

فروردین

امروز ممکن است پروژه یا سخنرانی، وقت زیادی را از شما بگیرد. شما می توانید نه تنها ذهن خود، بلکه جسم تان را نیز در کار خود دخیل کنید. شما احتمالا آنقدر در کارهایی که انجام می دهید گرفتار شده اید که در بازگشت به زندگی واقعی خود دچار مشکل شده اید. در نهایت از نتایج خود راضی خواهید بود. یک اقدام سرعتی، ممکن است امروز نتایج شگفت انگیزی برای شما به همراه داشته باشد. امروز باید ساده بینی را پیشه بگیرید. به طبیعت رفته و در جریان باد در میان شاخه های درختان، به رویاپردازی بپردازید. گذر رودخانه از کنار شما، خلاقیت تان را برخواهد انگیخت. حتی پرندگان و دیگر مخلوقات نیز بر شما تاثیر خواهند گذاشت. جورج سانتایانا، فیلسوف، نوشت: زمین موسیقی خود را برای کسانی که گوش می دهند، خواهد داشت.

اردیبهشت

ارزش های خانوادگی شما می تواند امروز به چالش کشیده شود. ممکن است بعضی از دوستان تان را خانواده واقعی خود بدانید یا آنها را به خانواده خود ترجیح دهید. اما به هیچ عنوان نباید اجازه دهید که خانواده شما دچار نگرانی شوند؛ از سوی دیگر نگذارید نگرانی های بستگان شما باعث شوند که شما از زندگی عقب بمانید. نتایجی که باعث شده شما در موقعیت بهتر یا ثروتمندتری نسبت به زمان شروع قرار بگیرید، می تواند امروز سبب رضایتمندی شما گردد. افزایش میزان آگاهی شما می تواند سبب کسب درآمد اضافی گردد. اگر پیشرفت خوبی داشتید، متوقف نشوید و کار خود را ادامه دهید. مانند یک قهرمان بازی کنید؛ به این ترتیب بیشتر از آنکه چیزی از دست دهید، چیزی به دست خواهید آورد.

خرداد

بعضی از کتاب هایی که از نظر شما جذاب هستند، زندگی شما را به گونه ای تغییر خواهند داد این تغییر ممکن است مربوط به شیوه زندگی شما یا کشف و کسب علم و دانش باشد. احتمالا این فقط یک علاقه گذرا نیست؛ آنچه می آموزید می تواند بخشی از درون شما باشد. شما قصد دارید تمام منابع مربوط به آن را مطالعه کنید. انرژی شما امروز فراوان و پر جنب و جوش خواهد بود. یک آشنایی جدید می تواند باعث دوست داشتن عمیق در قلب شما گردد. حتی اگر اینطور هم نباشد، از یک مکالمه جذاب لذت خواهید برد و مطمئنا هیچ چیزی را از دست نخواهید داد. همچنین نکاتی نیز در مورد خودتان خواهید آموخت.

تیر

معمولا به هوش و غریزه خود در رابطه با مسائل مالی اعتماد دارید؛ اما امروز باید بیشتر از همیشه به حس مربوط به مسائل مالی خود اعتماد کنید. ممکن است امروز ایده های غیر متعارفی برای افزایش درآمد به شما مطرح شود. در حالی که ممکن است وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، منطق تان شما را از انجام این کار بازخواهد داشت. با افرادی که در این حوزه متخصص بوده و دارای تجربه هستند مشورت کنید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید. اگر آنها با انجام این کار موافق هستند، به دنبالش بروید. تقریبا هیچ شانسی وجود ندارد که امروز کسی بتواند اولویت های شما را دچار تغییر کند. شما باید مطابق آنچه برایتان مهم است عمل کنید و به احتمال زیاد نمی توانید خیلی به اطرافیان خود اعتماد کنید. نماد جاز، مایلز دیویس می گوید: زمان، موضوع اصلی نیست. زمان تمام موضوع است!"

مرداد
یک دوست یا یک گروه از افراد می توانند نه تنها شخصیت شما، بلکه زندگی شما را متحول کنند. این تغییرات ممکن است در سطح بسیار عمیقی اتفاق بیفتد؛ بنابراین ممکن است خودتان هم به طور کامل از آنها آگاهی نداشته باشید. ممکن است از تغییرات متعجب شوید؛ اما شما را ناراحت نخواهند کرد. همه افراد تغییر می کنند. برای شما، این تغییرات نتیجه مثبتی خواهند داشت. شاید شما آن را برنامه ریزی یا پیش بینی نکرده باشید؛ اما اتفاق خواهد افتاد. خصلتی که در شخص یا اشخاص دیگر مورد تحسین شماست، احتمال دارد در خود شما نیز شکل بگیرد. در حقیقت این شباهت می تواند دلیل اصلی جذابیت شما باشد. خوشبختانه شما در بیان استعدادها، زیرکی و شجاعت خود بی نظیر هستید. سعی کنید خصوصیات خوب افراد را تقلید کنید؛ اما در نهایت خودتان باشید و شخصیت خاص خود را داشته باشید. آلبرت انیشتین می گوید: یک صدا باشید؛ نه انعکاس صدا.

شهریور

آیا به فکر تغییر شغل یا حرفه خود افتاده اید؟ اگر اینچنین است، اکنون زمان آن است که مقدمات را فراهم کنید. اگر چنین تصمیمی ندارید، یک فرصت شغلی جدید ممکن است شما را غافلگیر کند. این پیشنهاد را به دلیل استرس و اضطراب، از خود دریغ نکنید. اگر این پیشنهاد را دوست دارید، به دنبال آن بروید. چشمان خود را برای انجام یک معامله به خوبی باز کنید و گوش هایتان را نیز با امید شنیدن یک خبر خوب آماده کنید. یک معامله خوب، هرروز اتفاق نخواهد افتاد؛ اما امروز زمان آن است. صبر، کوشش و تحقیق کامل می تواند شما را به سمت رویاهایتان سوق دهد. کار سخت، شما را به جایی می رساند که به آن موقیت می گویند.

مهر

یک تحول اساسی در کارهای روزمره شما قطعا در راه است. ممکن است تصمیم بگیرید که یک مدرک تخصصی بگیرید یا به یک کشور خارجی بروید و یا سر خود را با یک کار جدید گرم کنید. نگران نباشید و فقط راه قلب خود را دنبال کنید. چنین فرصت هایی اغلب فقط یک مرتبه در طول زندگی به وجود می آیند. به اشتراک گذاشتن آنچه می دانید و بلد هستید با افرادی که به آنها احترام می گذارید، یک امتیاز برای شما خواهد بود و همچنین فرصتی برای کسب تجربه برای شما خواهد بود. چابکی ذهنی شما، یک هدیه ارزشمند است.

آبان

امروز ممکن است ارزش های شما مورد حمله قرار بگیرد. شاید شخصی که به شغل شما مربوط است، اقدام به انجام کارهای غیراخلاقی کند و شما نخواهید با او در ارتباط باشید. هر شرایطی که باشد، برخورد با آن ممکن است که خیلی برای شما دشوار باشد. شما حتی ممکن است امروز از چهارچوب خود خارج شوید. اما پیش از هر کاری، ابتدا با دقت فکر کنید. هر تصمیمی که بگیرید، مطمئن باشید که برای شما مناسب خواهد بود. شما قادر خواهید بود که تقریبا هرگونه تلاش و کوششی را انجام دهید. تمامی گزینه های خود را به درستی بررسی و ارزیابی کنید. هیچ چیز به اندازه صبر به شما کمک نخواهد کرد.

آذر

انتظار می رود که امروز انرژی زیادی در رابطه با عقد قرارداد یا مشارکت در اموری داشته باشید. خواه این مشارکت جدید یا قدیمی است، تجاری یا شخصی است، برای حفظ آن به تلاش مضاعف احتیاج خواهید داشت. شاید شما و شریک زندگی تان نیاز به برقراری ارتباط بیشتری داشته باشید. قدری بیشتر تلاش کنید. آنچه تصور می کنید، همان چیزی است که به دست خواهید آورد. با انجام روش های صریح و صادقانه خود، مردم شما را قضاوت نخواهند کرد. اعتماد به نفس مانند عضله است؛ هر چه بیشتر از آن استفاده کنید، قدرت آن بیشتر خواهد شد.

دی

تفریح در نواحی ناشناخته می تواند امروز توجه شما را به خود جلب کند. این می تواند شامل برخی تحقیقات عمیق، جستجو برای یافتن اماکن جدید یا چیز دیگری باشد. ممکن است امروز گفت و گوهای شدیدی داشته باشید. از هر چیزی که با آن مواجه می شوید، متعجب نشوید. اطلاعات عجیب و غریبی در انتظار شما خواهند بود. به طور کلی امروز علایق غیر معمول، توجه شما را به خود جلب خواهند کرد.

بهمن

آیا شما هم اکنون در یک شرکت خلاق مشغول به کار هستید؟ در این صورت انتظار خواهید داشت که یک اتفاق مثبت برایتان پیش بیاید. ممکن است امروز پیشرفت بیشتری در کار و پروژه خود داشته باشید. این پیشرفت می تواند نسبت به چندین هفته گذشته، بسیار بیشتر باشد. برای عصر امروز با فرد مورد علاقه خود یک برنامه مفرح بگذارید. علایق غیر معمول شما امروز ذهن تان را درگیر خود خواهد کرد.

اسفند

ممکن است امروز خود را صرف انجام کارهای منزل کنید. لوله کشی منزل یا برق ممکن است مشکلاتی را برای شما ایجاد کند؛ اما نتایج کار شما را خرسند خواهد کرد. ترجیحا حتی اگر خودتان مهارت کافی را دارید، سعی کنید کارتان را به یک شخص متخصص بسپارید. تغییراتی در محل کار یا اطراف شما در حال وقوع است؛ خوشبختانه این شرایط شما ممکن است باعث ایجاد دریچه ای شود که به نفع شما خواهد بود. ریچارد روهر، نویسنده معروف می گوید: تغییر و تحولات بیشتر در مورد چیزهایی است که یاد نگرفته اید؛ نه چیزهایی که آموخته اید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار